Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Das

Inspirational

4  

Jagannath Das

Inspirational

କାଶତଣ୍ଡୀ

କାଶତଣ୍ଡୀ

1 min
396



ବରଷା କମିଲେ 

କାଶତଣ୍ଡୀଆସେ

ଆନନ୍ଦ ଦିଶେ ଭୁବନ ।


ନଦୀଶୁଖିଗଲେ

ଶରତ ହରଷେ

କିଣଇ ଜନଙ୍କ ମନ ।


ଶରତେ ଆସନ୍ତି

ମାତା ଜୟ ଦୁର୍ଗା

ପୂଜନ୍ତି ବିହ୍ଵଳ ହୋଇ ।


କାଶତଣ୍ଡୀ ରହି

ଶୁଭେଚ୍ଛା ଜଣାଏ

ତାଙ୍କ ଆଗ ମନୀ ପାଇଁ ।


ଝର ଝର ହୋଇ

ମାରୁତ ବହଇ

କୋଇଲି ର ତାନ ନାହିଁ ।


ମୃଦଳ ପବନ

ବହେ ଘନ ଘନ

ସୁବାସିତ ଗନ୍ଧ ନାହିଁ  ।


ଜନ ମାନସରେ

ଚିତ୍ତ ସରସରେ

ନିତ୍ୟ ଖେଳୁ ଥାଇ ରାସ ।


କାଶତଣ୍ଡି ସ୍ମୃତି

ହୋଇ ଉଲ୍ଲସିତ 

ବିଛୁର କରଇ ଦୃଶ୍ୟ ।


ଜୀବନର ଗାତ୍ରେ

ମା ଆସିବା ମାତ୍ରେ

କାଶତଣ୍ଡି ହସୁଥାଇ ।


କଳ୍ପନାର କୁଞ୍ଜେ

ଭାବନାର ପୁଞ୍ଜେ

ମହକି ପ୍ରାୟ ଉଠଇ ।


ଚନ୍ଦ୍ରଙ୍କ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନାର 

ଚାନ୍ଦିନୀ ନିଶିଥେ

କାଶତଣ୍ଡୀ ରୂପ ରୁପା ।


ଦେଖଣା ହାରିର

ମନ ଲାଗି ଯାଏ

ଦୁଃଖ ହୋଇଯାଏ ଚୋପା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational