Madhu mita

Romance Tragedy

3  

Madhu mita

Romance Tragedy

କାଶତଣ୍ଡି

କାଶତଣ୍ଡି

1 min
271



ଭୁଲିଯିବା..!!


କହିଲି..

ଚାଲ ସବୁ ଭୁଲିଯିବା

କିଛି ସମୟ

ପୁଣି ଥରେ ଫେରିଯିବା କି ?

ସେହି ଦୁନିଆକୁ

ଯେଉଁଠି କେହି କିଛି ମନେ ରଖି ନ ଥିଲେ..!!

ଆଉ ଆମେ ମଧ୍ୟ ସେମିତି

କିଛି ଆଉ ମନେ ନ ରଖି

ସବୁ କିଛି..ଟିକେ ଭୁଲିଯିବା !


ହଁ..ମନେ ସିନା ରଖିବାନି

ହେଲେ ଏ ମନର କଣ କରିବା ?

କହିଲା ସେ..

ମନ କଣ କେବେ କହିବା ମାନେ କି ?

କୁହ..ମନକୁ ଆମେ ଭଲା କିପରି ମନେଇବା ?


ଭୁଲିବା ଭୁଲିବା କହି

ଯେତେ କଥା ମନ ରଖିବାକୁ ହୁଏ

ଓଃ..ଥରେ ଭାବିଲ ଦେଖୁ

ସେକଥା ସବୁ ସତରେ କଣ କେବେ

ଭୁଲି ହେଇପାରେ ?


ଭୁଲିଯିବ କି କୁହ

ଅଜଣା ଭାଇରସଟେ ଆସି

ଜୀବନ ମୃତ୍ୟୁର ତାଣ୍ଡବ କରୁଛି ?

ଚନ୍ଦ୍ର ମଙ୍ଗଳର ଯାତ୍ରୀକୁ

ଅନାୟାସରେ..ବନ୍ଦୀ କରି ଦେଇଛି ?


ଭୁଲି ପାରିବକି କୁହ..

ତୁମକୁ ଯେ କେବେ ଭଲ ପାଇଛି ?

ନା ତାକୁ କେବେ ଭୁଲି ପାରିବ ?

ଯେ ତୁମ ବିଶ୍ଵାସରେ ଟୋପେ ବିଷ ମିଶେଇଛି ?


ଭୁଲି ଯିବକି ସତରେ..

ସ୍ୱପ୍ନର ଧ୍ଵଂସ ସ୍ତୁପରେ ଆଜିବି

ଆଶାର ଚାରା ବଞ୍ଚି ରହିଛି ?

ନା ଭୁଲି ପାରିବ କୁହ

କେମିତି ଜୀବନ ପରୀକ୍ଷା ନେଉଛି ?


ବଢି ଯାଉଥିଲା ଯୁକ୍ତି

ପାଇବାକୁ ତା ଠୁଁ ମୁକ୍ତି

କହିଲି..

ଯୋଡ଼ି ଦେଇ ସବୁ ଶକ୍ତି !

ସତରେ..

ଭୁଲି ପାରିବା ସହଜ କେବଳ

ଏଇ ଗୋଟିଏ ଶବ୍ଦ !

ଯେ ମୁଁ ..

ମୁଁ..କିଛି ଭୁଲି ପାରୁଛି ?



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance