Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

କବିତା ସୃଜନୀ ସ୍ୱରଚିତ ଲେଖା

Tragedy Inspirational

3  

କବିତା ସୃଜନୀ ସ୍ୱରଚିତ ଲେଖା

Tragedy Inspirational

କାନ୍ଦୁଛି ଶିମିଳିପାଳ

କାନ୍ଦୁଛି ଶିମିଳିପାଳ

1 min
198



ଜଳୁଅଛି ଆଜି ବନାଗ୍ନି ବହ୍ନି 

ଓଡିଶାର ଜୈବ ମଣ୍ଡଳ

କିଏ ବା ଜାଣୁଛି ବନର ବହ୍ନି 

କାନ୍ଦୁଛି ଶିମିଳିପାଳ ।


ଏସିଆ ଭୂଖଣ୍ଡେ ଶସ୍ୟ ସମ୍ପଦର

ଭଣ୍ଡାର ଏକା ସେ ବନ

ଶେଷ ହୋଇଯାଏ ଆଜି ସେ ଭଣ୍ଡାର

ଶୁଣେନାହିଁ କା'ର କାନ ।


ନାହିଁ ବନ ଲତା ନାହିଁ ପଶୁପକ୍ଷୀ

ଜଳୁଛି ଆମୂଳଚୁଳ

କିଏ ବା ଜାଣୁଛି ତାହାର କୋହକୁ

କାନ୍ଦୁଛି ଶିମିଳିପାଳ ।


ବହିଯାଏ ଅଶ୍ରୁ ତା' ଝର ଜଳରେ

କଳ କଳ ନାଦ କରି

ହେଉଛି ଦହନ ତନୁଟି ତାହାର

ବ୍ୟଥାରେ ଯାଏ ସେ ମରି ।


ଯାଉଛନ୍ତି ଜନ ଶିମିଳି ବନକୁ 

ଦେଖିବାକୁ ତନୁ ତା'ର 

ଅଣଦେଖା କରି ଫେରି ଆସୁଛନ୍ତି

ବୁଝନ୍ତିନି ବ୍ୟଥା ମା'ର ।


ସରକାର କହେ ଗରଜନ କରି 

ହେବ ବହ୍ନି ନିର୍ବାପିତ

କରୁଛନ୍ତି ନେତା ସବୁରି ସୁବିଧା

କରିବାକୁ ନିର୍ବାପିତ ।


କୁଆଡେ ଲିଭୁଛି ବନାଗ୍ନି ବହ୍ନି 

ଜଳୁଛି ହୁଙ୍କାର ହୋଇ

ଯାହାର ମନଟି ତାହାର ଚିନ୍ତାରେ

ତା' କଥା ଭାବରେ ଭାଇ ।


ଶସ୍ୟ ସମ୍ପଦରେ ପୂର୍ଣ୍ଣିତ ବନଟି

ହେଉଛି ପାଉଁଶ ଆଜି

ଆମେ ଯଦି ମନେ ବନକୁ ଭୁଲିବା

ଦିନେ ହୋଇଯିବା ବାଜି ।


  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy