Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Antaryami Sahu

Classics

3  

Antaryami Sahu

Classics

ଜୟ ଜୟ ରାଧାରମଣ

ଜୟ ଜୟ ରାଧାରମଣ

1 min
240



ଜୟ ଜୟ ରାଧାରମଣ ବିହାରୀ

ଜୟ ଜୟ ରାଧା ରସିକ ବିହାରୀ । ।

ଜୟ ଜୟ ରାଧା ଗୋବିନ୍ଦ ମୁରାରୀ

ଜୟ ଜୟ ରାଧା ମାଧବ କଂସାରୀ ।।

ଜୟ ଜୟ ରାଧା ଜୀବନ ମୋହନ

ଜୟ ଜୟ ରାଧା ପରାଣ ଶ୍ରୀକୃଷ୍ଣ । ।

ଜୟ ଜୟ ଗୋପୀ ଗୋପାଳ ପରାଣ

ଜୟ ଜୟ ନନ୍ଦ ଯଶୋଦା ନନ୍ଦନ ।।

ଜୟ ଜୟ ବ୍ରଜ କାମିନୀ ରମଣ

ଜୟ ଜୟ ବୃକ୍ଷ ଯାମଲା ଭଞ୍ଜନ । ।

ଜୟ ଜୟ ଗଜ ଉଦ୍ଧାର ନାରଣ

ଜୟ ଜୟ ଅକାରଣର କାରଣ । ।

ଜୟ ଜୟ ଭକ୍ତ ଉଦ୍ଧାର କରତା

ଜୟ ଜୟ ଗତି ମୁକତି ଶକତା । ।

ଜୟ ଜୟ ଭକ୍ତ ବତ୍ସଳ ଗୋବିନ୍ଦ

ଜୟ ଜୟ ପୁର୍ଣ୍ଣ ବ୍ରହ୍ମ ହେ ମୁକୁନ୍ଦ । ।

ଜୟ ଜୟ ଭକ୍ତ ଶରଣ ରକ୍ଷଣ

ଜୟ ଜୟ ଆଦି ଅନାଦି କାରଣ । ।

ଜୟ ଜୟ ପଦ୍ମ ଶ୍ରୀପାଦେ ଶରଣ

ଜୟ ଜୟ ଦୀନ ବତ୍ସଳ ମୋହନ । ।

ଜୟ ଜୟ ଜଗବନ୍ଦନ ଶ୍ରୀହରି

ଜୟ ଜୟ ରାସ ବିହାରୀ ମୁରାରୀ । ।

ଜୟ ଜୟ ରାଧାରମଣ ବିହାରୀ

ଜୟ ଜୟ ରାଧା ରସିକ ବିହାରୀ । ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics