Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

jamini dash

Abstract Others

4.4  

jamini dash

Abstract Others

ଜରିଗୋଟାଳି

ଜରିଗୋଟାଳି

1 min
246


ତୁମ ମୋ ଭିତରେ ଅନେକ ତଫାତ୍

ତୁମେ ମୋଜାଇକ୍ ଲଗା କୋଠୋରେ

ଆରାମ କର ,ଆଉ କାହା ଜୀବନ ସହିତ ଖେଳ,

ଅନେକ ଖେଳ ।

ତୁମ ମନ କଳା ପରଦା ତଳେ ଆବୃତ।

ତୁମେ ଗାଡି ଚଢି ରାସ୍ତାରେ ଯାଅ।

ଫୁର୍ତି କର ,ମଜଲିସ କର 

ମୋ ଉପରେ ଫିଙ୍ଗି ଦିଅ ଅଧାଜଳା ସିଗାରେଟ ଖୋଳ।

କାହା ଜୀବନକୁ ବେଖାତିର କର ।

ତୁମ ଆଖି ଆଗରେ ଆମେସବୁ ନିଷ୍ପେସିତ

 ନା ଆମ ଠିକଣା ଅଛି, ନା ଘର ।

ଆମେ ସବୁ ଯାଯାବର ।

ଜରି ଗୋଟାଇ ଜୀବନ କାଟୁ।

ତୁମେ ଫୁର୍ତ୍ତି କରି ଫିଙ୍ଗିଥିବା ଆବର୍ଜନାର ମାଲିକ ମୁଁ , ହାତରେ ମୋ ଛିଣ୍ଡା ଜରି ବସ୍ତା ।

ତୁମେ ଯାହା ଅପନ୍ତରା ଭାବି ଫିଙ୍ଗିଦିଅ 

ତାହା ମୋ ଏକାନ୍ତ ନିଜସ୍ବ ,

ମୋ ବଞ୍ଚିବାର ଏକମାତ୍ର ପାଥେୟ।

ମୁଁ ଜରି ଗୋଟାଏ ବୋଲି ତୁମ ନଜରେ ମୁଁ ଘୃଣ୍ୟ।

ଅସନା ଆଉ ଅସ୍ପୃଶ୍ୟ।

ମୁଁ ଲାଜ ଢାଙ୍କୁଥିବା କୋତରା ଛିଣ୍ଡା ଜାମା,

ଚପଲ ନଥିବା ପାଦଦେଖି ତୁମେ ,

ନାକ ଟେକ ,ଆଖିନଚାଅ।

ତୁମେ ବୁଝନି ,ମୋ ଦେହରେ 

ଲାଗି ଥିବା ଦୁର୍ଗନ୍ଧ ଓ ମଇଳା

ତୁମର ହିଁ ଅବଦାନ ।

ତୁମ ମୋ ଭିତର ଅନେକ ତଫାତ୍ 

ତୁମେ ଦାମି ଚକ୍ ଚକ୍ ପୋଷାକ ପିନ୍ଧି ଅସନା କର ,

ଆଉ ମୁଁ ଛିଣ୍ଡା କୋତରା କନା ପିନ୍ଧି ,

ତୁମ ଆବର୍ଜନା ସଫା କରେ 

କାରଣ ମୁଁ ଜରିଗୋଟାଳି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract