Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Das

Inspirational

4  

Jagannath Das

Inspirational

ଜନ୍ମାଷ୍ଟମୀ

ଜନ୍ମାଷ୍ଟମୀ

1 min
246


ରୋହିଣୀ ନକ୍ଷେତ୍ର

କୃଷ୍ଣ ଅଷ୍ଟମୀରେ

ଭାଦ୍ରଵ ମାସେ ଜନ୍ମିଥିଲେ କଳା ଗୋସାଇଁ ।


ଜନ୍ମାଷ୍ଟମୀ ବୋଲି

ସେହିଦିନୁ ଖ୍ୟାତ

ଆନନ୍ଦେ ପାଳନ୍ତି ସମସ୍ତେ ଧରାରେ ରହି ।


ନଂଦ ଘରେ ଆନନ୍ଦ

ହସନ୍ତି କଳା ଗୋବିନ୍ଦ

ଜନ୍ମାଷ୍ଟମୀରେ ସେ ଜନମ ଲଭି ।


ଦେବକୀ ମନେ ବିଷାଦ

ଥରଇ ତାଂକର ହୃଦ

ବଂଦୀଘରେ କଳାକୃଷ୍ଣ କୁ ଭାବି ।


ଦ୍ୱାରେ ଦ୍ୱାର ପାଳ

ଜାଗେ ଜଗୁଆଳ

ନିଶାର୍ଦ୍ଧ ରାତ୍ର ରେ ଗଲେ ଯେ ଶୋଇ ।


ବନ୍ଦୀ ଗୃହ ସବୁ

ଫିଟିଣ ଯେ ଗଲା

ବସୁଦେବ ଚାଲେ କୃଷ୍ଣଙ୍କୁ ନେଇ ।


ପ୍ରବଳ ଗର୍ଜନେ

ମେଘ ବର୍ଷୁ ଥିଲା

ନାଗ, କରୁଥିଲେରକ୍ଷା ଫଣା କୁ ଫେଇ ।


ଯମୁନା ର ପାଣି

ବାଟ ଛାଡି ଦେଲା

ଗୋପେ ପହଂଚିଲେ ତତକ୍ଷଣେ ଯାଇ ।


ସେହି ନିଶାର୍ଦ୍ଧରେ 

କୃଷ୍ଣ ଙ୍କୁ ସେଠାରେ

ଯଶୋଦା ଙ୍କ ପାଖେ ଶୁଆଇ ଦେଇ ।


କନ୍ୟା ରତ୍ନ ଧରି

ବସୁଦେବ ଫେରି

ଦେବକୀ ଙ୍କୁ ଦେଲେ ଯତ୍ନ ରେ ନେଇ ।


ନିଶାର୍ଦ୍ଧ ରାତ୍ର ରେ

ସବୁ ଘଟୁଥିଲା

କେହି ନ ପାରିଲେ ଯାଣି ।


ପ୍ରଭୁ ଙ୍କ ମାୟା କୁ

କିଏ ବା ବୁଝିବ

ବ୍ରହ୍ମା ନ ପାରନ୍ତି ଭଣି ।


ସକାଳୁ ଉଠି

ଦେଖନ୍ତି ନନ୍ଦ

ଶୋଇଛି କଳା ଶ୍ରୀ କୃଷ୍ଣ


ବସୁଦେବ ଙ୍କ

ମନ ରେ ଖେଦ

ଲାଗୁ ନାହିଁ ତାଙ୍କ ମନ ।


ଫାଟି ପଡେ ଆଜି

ଗୋପର ନଗରୀ

ଖେଳଇ ଆନନ୍ଦ ଲହରୀ ।


ବନ୍ଦୀ ଶାଳ ଗୃହେ

ମାତା ଦେବକୀ ଙ୍କ

ମନ ଦୁଃଖ ହୁଏ ଭାରି ।


ଜଗତ କରତା

ଜଗତ ର ନାଥ

ଜଗତ ତାଙ୍କ ଭିଆଣ ।


ଫଳ କୁ ନ ଭାବି

କର୍ମ କରି ଚାଲ

ସବୁ ଦେବେ ଭଗବାନ ।


ଅଚିନ୍ତ୍ୟ ନିର୍ଦ୍ୱନ୍ଦ୍ୱ

ପରମ ବ୍ରହ୍ମ ହିଁ

ଏ ଜଗତ ତାର ଶକ୍ତି ।


ଜୀବ ହିତେ ରତ

ସ୍ୱୟମ୍ଭୁ ବିଧାତା

ତାଂକୁ କରି ଥାନ୍ତି ଭକ୍ତି ।


ଭକ୍ତି ରେ ଅଛଇ ଶକ୍ତି

ପାଇ ଥାଏ ସିଏ ଶାନ୍ତି

ପ୍ରଭୁଙ୍କ କୀର୍ତ୍ତନ ନିତ୍ୟ କରେ ଭକତ ।


ଦୟାମୟ ହରି

ଦ୍ୟନ୍ତି ପୁରସ୍କାର

ଜୀବ ଗଲା ବେଳେ ସିଏ ନିଏ ସୁକୃତ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational