Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

LALITA MOHAN DASH

Abstract Fantasy Inspirational

3  

LALITA MOHAN DASH

Abstract Fantasy Inspirational

ଜନ୍ମ, ଜୀବନ ଓ ମୄତ୍ଯୁ

ଜନ୍ମ, ଜୀବନ ଓ ମୄତ୍ଯୁ

1 min
206



ଜୀବନର ସଂଜ୍ଞା      ଜନ୍ମ ଓ ମୄତ୍ଯୁର      

       ବ୍ୟବଧାନ  ଅଟଇ ।            

ଏହି ବ୍ଯବଧାନ        ସମାନ ନୁହଁଇ       

       ସବୁ ମଣିଷଙ୍କ ପାାଇଁ ॥      


ଶିଶୁ ଜନ୍ମ କାଳ      ଇଚ୍ଛାରେ ନିର୍ଣ୍ଣେୟ 

       କରେ ଆଜିର ଡାକ୍ତର ।         

ମରଣ ସମୟ       ସଠିକ କହିବା    

       ଉତ୍ତର ନାହିଁ କାହାର ॥       


ଦୁନିଆ ବୁକୁରେ     ଭଲ କାମ କଲେ  

       ସ୍ମୃତି ହୋଇ ଯାଏ ରହି ॥            

ସବୁ ଦିନ ଲାଗି     ସବୁରି ହୄଦୟେ    

        ରହେ ସେ ଅମର ହୋଇ ॥

     

ଜନମ ଲଭିଲେ      ମରଣ ନିଶ୍ଚିତ     

        ଏ ତ ଚିରନ୍ତନ ସତ୍ୟ ।        

ମାନବ ସେବାରେ      ନିୟୋଜିତ ହୋଇ  

        ହୁଅ ସଦା ପ୍ରଶଂସୀତ ॥       


ଲିଭି ଲିଭି ଆସେ       ଜୀବନ ପ୍ରଦୀପ

         ସରି ସରି ଆସେ ଆୟୁ॥        

ଅନିତ୍ୟ ସଂସାରୁ     ବିଦାୟ ପୂର୍ଦରୁ   

        ଅଭୁଲା ସ୍ମୃତିଟେ ଥାଉ ॥         

        

ହିଂସାଦ୍ବେଷ,କ୍ରୋଧ     ତେଜିଲେ ହୋଇବ

        ସଭିଙ୍କ ଶ୍ରଦ୍ଧା ଭାଜନ ।            

ମୄତ୍ଯୁ ପରେ ସର୍ବେ      ଲୁହ ଝରାଇବେ  

          କରି ତୁମ ଗୁଣ ଗାନ॥       


ଏଇ ତ ଜୀବନ     ଜନମ ମୄତ୍ଯୁର        

        ଏକ ଅଦ୍ଭୁତ ରହସ୍ୟ ।           

ବୁଝିବାକୁ ତାହା     ଚେଷ୍ଟା ଚଳାଇଛି       

         ତଥାପି ଆଜି ମନୁଷ୍ଯ ॥


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract