Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pravasini Senapati

Abstract

3  

Pravasini Senapati

Abstract

ଜୀବନ

ଜୀବନ

1 min
124


ସୁଖ ଦୁଃଖ ଆଉ ହସ, କାନ୍ଦ ସବୁ

ଆସେ ଋତୁଚକ୍ର ପରି

ସୁଖ ରେ ହେବାନି ଆନନ୍ଦେ ଗମନ

ଦୁଃଖରେ ଯିବାନି ହାରି ।


ଦୁଃଖ ନସହିଲେ ସୁଖର ମହତ୍ୱ 

ହୋଇପାରନ୍ତା କି ବୁଝି?

ଲୋତକ ନଥିଲେ ହସ ଟିକେ କିଏ

କାହିଁକି ଯାଆନ୍ତା ଖୋଜି ।


ଏମିତି ମଣିଷ ନାହିଁ ଦୁନିଆରେ

ସମସ୍ୟା ଯାହାର ନାହିଁ

ଏମିତି ସମସ୍ୟା ଦେଖିଛକି କେବେ

ସମାଧାନ ଯା'ର ନାହିଁ ?


ତୁମେ ବି କରିଛ ଜୀବନେ ସଂଗ୍ରାମ 

ମୁଁ ବି କରିଛି କିଛି

ସାରା ଜୀବନ ଯେ ସୁଖରେ କାଟିଛି

ଦେଖିଛ କି କେହି ଅଛି ?

  

ହସ, କାନ୍ଦ ଆଉ ଲୁହ, ଲହୁଭରା 

ଏଇ ତ ଜୀବନ ପଥ

କେବେ ଫୁଲଝରା ସୁଷମା ରେ ଭରା

କେବେ ପୁଣି କଣ୍ଟକିତ ।


କାହିଁକି ଡରିବା ସମସ୍ୟାକୁ ଦେଖି

ହାରିଯିବା ଦେଖି ଦୁଃଖ ?

ଧୌର୍ଯ୍ୟ ଓ ସାହାସ ହୃଦୟରେ ଥିଲେ

ନିଶ୍ଚୟ ମିଳିବ ସୁଖ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract