ଜୀବନ
ଜୀବନ
ଜୀବନ
ଆଜିଯାଏ ମୁଁ ଜୀବନକୁ ମୋର
ଅନାଦର କରି ଆସିଛି।
ଆଜି ଯେତେବେଳେ ଜୀବନ ମୋତେ
ଛାଡିଯିବା ପାଇଁ ବସିଛି
ଆଜି ମୂଲ୍ୟ ତାର ବୁଝୁଛି।
କାହିଁକି କେଜାଣି ଆଜି ପୁଣି
ତା ସାଙ୍ଗେ ଜୀଇଁବାକୁ
ଇଛା ହେଉଛି।
ତାକୁ ଆଜି ଭଲ ପାଇବାକୁ ଗଲା ବେଳେ
ମୃତ୍ୟୁ ହାତ ଠାରି ଡାକୁଛି।
ମାଧବୀ ପଟେଲ।
ଜୀବନ
ଆଜିଯାଏ ମୁଁ ଜୀବନକୁ ମୋର
ଅନାଦର କରି ଆସିଛି।
ଆଜି ଯେତେବେଳେ ଜୀବନ ମୋତେ
ଛାଡିଯିବା ପାଇଁ ବସିଛି
ଆଜି ମୂଲ୍ୟ ତାର ବୁଝୁଛି।
କାହିଁକି କେଜାଣି ଆଜି ପୁଣି
ତା ସାଙ୍ଗେ ଜୀଇଁବାକୁ
ଇଛା ହେଉଛି।
ତାକୁ ଆଜି ଭଲ ପାଇବାକୁ ଗଲା ବେଳେ
ମୃତ୍ୟୁ ହାତ ଠାରି ଡାକୁଛି।
ମାଧବୀ ପଟେଲ।