ଜୀବନ
ଜୀବନ
ଜୀବନ ଏକ ରଙ୍ଗମଞ୍ଚ
କେତେବେଳେ ଆସେ
କେତେବେଳେ ହୁଏ ଶେଷ
ହୁଏନି ଜାଣି !
ଜୀବନ ଏକ କଳାକାର
କେବେ କରେ ଆଭିନୟ
କେତେବେଳେ ସରିଯାଏ
କେହି ପାରେନା ଜାଣି !
ଜୀବନ ଏକ କାଚର ଘର
କେତେବେଳେ ଭାଙ୍ଗିଯାଏ
କେତେବେଳେ ସଜେଇ ହୁଏ
ହୁଏନି ଜାଣି !
ଯେପରି କାଚରଘର
ଭାଙ୍ଗିଲେ ହୁଏନି ଯୋଡି ,
ଜୀବନ ଚାଲିଗଲେ
ଆଉ ଆସେନା ଫେରି ।
ଜୀବନର ମୂଲ୍ୟ ନାହି କିଛି
ଜୀବନ ଏକ ମର୍ମସ୍ପର୍ଶୀ
ଜୀବନ ନୁହେ ଅମୂଲ୍ୟ ସମ୍ବଳ
ରଖିପାରିବା ସାଇତି
କହିପାରିବନି କେହି
କେବେ ହେବ ଇତି ।
ଜୀବନକୁ ରଖିବାନି ବାଜି
କାହା ଆଗରେ
ଜୀବନ ମୂଲ୍ୟବାନ
ସମସ୍ତଙ୍କ ପାଖରେ ।
ଜୀବନ ଥିଲେ
ଅନନ୍ତ ସୀମା ଆଣିଦିଏ
ନ ଥିଲେ ମଶାଣିରେ
ଜାଗା କିଣିଦିଏ
ଜୀବନ ଥିଲେ ଦେଖାଦିଏ
ମେଦ ମାଂସ ଅସ୍ଥିରେ
ନ ଥିଲେ ଦେଖାଦିଏ ମୁଠାଏ ପାଉଁଶରେ ।