Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijaya Kumar Swain

Inspirational

3  

Bijaya Kumar Swain

Inspirational

ଜୀବନ ସଙ୍ଗୀତ ଗାଇବା

ଜୀବନ ସଙ୍ଗୀତ ଗାଇବା

1 min
227



ଜୀବନ ତା ନୁହେଁ ଖେଳଘର ବନ୍ଧୁ

  ଖେଳ ନାହିଁ ତାର ସଙ୍ଗେ

ଖେଳୁ ଖେଳୁ ଖେଳ ବୁଡ଼ିଯିବ ବେଳ

   ବୁଝିବ ପଛରେ ଯେବେ।


ମନଟା ନୁହଁଇ ଜଉ ଘର ବନ୍ଧୁ

  ନ ଜଳାଅ ପ୍ରତି କ୍ଷଣେ

ଅନ୍ୟକୁ ଜାଳିଲେ ଜଳି ଯିବ ନିଜେ

  ଯେ ଆନ ମନ ନ ଚିହ୍ନେ।


ଏ ଶରୀର ନୁହେଁ କେବେ ତୋ ନିଜର

  ବିଭୁ ଦାନେ ଏହା ଗଢା

କେ ନୁହେଁ କାହାର ଏ ମର ସଂସାରେ

  ଏ ଦୁନିଆଁ ଭଙ୍ଗା ଗଢା।


ବୁଦ୍ଧ ମହାତ ମା ଅହିଂସାର ବାଣୀ

  ପ୍ରଚାରିଲେ ଏ ମହୀରେ

ନିଜେ ସେ ବାଣୀକୁ କାର୍ଯ୍ୟରେ ଲଗାଇ

  ଯଶ ରଖିଲେ ମହୀରେ।


କିନ୍ତୁ ଆଜି ଏହି ସମାଜରେ ପରା

  କେତେ ଛନ୍ତି ବାକ୍ୟ ବୀର

କେତେ ନୀତିବାଣୀ କେତେ ଉପଦେଶ

  କହିଥାନ୍ତି ବାର ବାର।


ମିଛୁଆ ଲାଞ୍ଚୂଆ ଟାଉଟରଙ୍କର

  ବଶ କେବେ ନ ହୋଇବା

ସତ୍ୟ ଧର୍ମ ନ୍ୟାୟ ପଥକୁ ଆଚରି

  ସଦା ସୁପଥେ ଚଳିବା।


ଯେଉଁ ପଥେ ଚାଲି ଆମର ପୁର୍ବଜ

  ମରିବି ଆଜି ଅମର

ତାଙ୍କରି ପଥକୁ ଅନୁସରି ଯିବା

  ଚିତ୍ତ କରି ସଦା ସ୍ଥିର।


ଦୀପ ସମ ଜଳି ଆଲୋକ ବାଣ୍ଟିବା

  ନ ହୋଇ କେବେ ବିମୁଖ

ତେବେ ସିନା ପୁଣ୍ୟ ଅରଜି ଗମିବା

  ପୁଣ୍ୟ ଧାମ ସେ ବୈକୁଣ୍ଠ।



Rate this content
Log in