Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyaranjan Mishra

Romance

3.6  

Satyaranjan Mishra

Romance

ଜୀବନ ସାଥି

ଜୀବନ ସାଥି

1 min
411


ପ୍ରିୟା, 


ତୁମକୁ ମୋ ଗଳ୍ପ ଠାରୁ 

ମୋ କବିତା ବେଶୀ ପସନ୍ଦ ନା ?

ତୁମକୁ ମୋ ସ୍ବପ୍ନ ଠାରୁ 

ମୋ ଭାବନା ବେଶୀ ପସନ୍ଦ ନା?


ତୁମ ସ୍ପର୍ଶ ଟିକେ ପାଇବାକୁ 

ଆତୁର ହେଇଉଠୁଥିବା 

ମୋର ଦୁଇ ଓଠ ତୁମର ପସନ୍ଦ ନା ?


ତୁମ ଅହର୍ନିଶୀ ଦେଖିବାକୁ 

ପାଗଳ ହେଇଯାଉଥିବା 

ମୋର ଦୁଇ ଆଖି ତୁମର ପସନ୍ଦ ନା ?


ତୁମ ପ୍ରେମର ଢେଉରେ 

ବୁଡୁଥିବା ଉଠୁଥିବା 

ମୋର ଏ ହୃଦୟ ତୁମର ପସନ୍ଦ ନା ?


ତୁମ ସ୍ମୃତିର ନଈରେ 

ଭାସି ଭାସି ଚାଲୁଥିବା 

ମୋର ଏ ଶରୀର ତୁମର ପସନ୍ଦ ନା ?


ଯଦି ପସନ୍ଦ, ତାହେଲେ ଏତେ ଦୂରେ କିଆଁ ତୁମେ ?


ତୁମ ବିରହ ରେ, 


ମୋ କବିତା ସ୍ୱାଦହୀନ,

ମୋ ଭାବନା ରସହୀନ 

ମୋ ଓଠ ରଙ୍ଗହୀନ, 

ମୋ ଆଖି ଦୀପ୍ତିହୀନ 

ମୋ ହୃଦୟ ରକ୍ତହୀନ,

ଆଉ ମୋ ଶରୀର ପ୍ରାଣହୀନ.. 


ଏସବୁ ଜାଣିଛ ନା?..ତାହେଲେ ଏତେ ଦୂରେ କିଆଁ ତୁମେ ?


ମୋ ମର ଶରୀରେ ଜୀବଦାନ ଦେବାକୁ 

ଥରେ ଚାଲି ଆସ ନାଁ, 

ନେଇ ପୁରୁଣା ଅନୁଭୂତି ;


ମୋ ଜୀବନେ ସାତରଙ୍ଗ ଭରିଦେବାକୁ 

ପୁଣି ଫେରି ଆସ ନାଁ, 

ଆଗୋ ମୋ ଜୀବନ ସାଥି |


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance