Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KSHIRADRI SAHU

Romance

4  

KSHIRADRI SAHU

Romance

ଜୀବନ ରସରେ ପ୍ରେମ

ଜୀବନ ରସରେ ପ୍ରେମ

1 min
321


ହେଉ ପଛେ ମୋହ ଜୀବନର ରସ 

ସେ ରସ ଜୀବନ ଟାଣେ 

ଜୀବନ ରସରେ ପ୍ରେମର କଲ୍ଲୋଳ 

କରେ ଯିଏ ସିନା ଜାଣେ 

ଅପ୍ରେମ ରସରେ କି ଅଛି ଜୀବନ 

ଜୀବ କୁ ଜୀବେଷ ଭୂଣେ ।


ପ୍ରେମର ପରଶ ପାଇ ପାଉଥିଲେ  

ଜିହୀର୍ଷୁ ଯୌବନ ମତି 

ଜୀବନ ଦେଖନ୍ତି ପ୍ରେମର ଆନନ୍ଦେ 

ଶୃଙ୍ଗାର ସୁଖ କୁ ଚିନ୍ତି 

ବାକି ଯେତେ ପ୍ରେମ ଜଗତ କଲ୍ୟାଣ 

କଣାଦଙ୍କ ଏହି ଉକ୍ତି ।


ପିତାଠାରେ ପ୍ରେମ ପୁତ୍ରର ଭକତି 

ପୁତ୍ର ଠାରେ ପ୍ରେମ ସ୍ନେହ

ପ୍ରୀତି ପରସ୍ପର ହେଉଥିଲେ ଭାବ

ରହେ ନାହିଁ ଅନ୍ତରାୟ 

ପ୍ରତ୍ୟାଶା ଭକତି ପ୍ରେମ ପ୍ରତ୍ୟର୍ପିତ 

ସେ ପ୍ରେମ ପ୍ରବୃତ୍ତି ଦ୍ରୋହ ।


ମାତାଠାରେ ପ୍ରେମ ଅବ୍ୟକ୍ତ ଆଦାନ 

ସନ୍ତାନ ରେ ସ୍ନେହ ଲକ୍ଷ୍ୟ 

ସନ୍ତାନକୁ ମାତା ମାଧୁରୀ ମାତୃକା 

ସନ୍ତାନ ତା ପ୍ରେମ ସୁଖ 

ପ୍ରେମର ମାନକ ନାହିଁ ଏଠି କିଛି 

ଅପତ୍ୟ ହୃଦୟ ଡାକ ।


ପ୍ରେମ ଏକ ଭାବ ଅନ୍ୟକୁ ପ୍ରକାଶ

ନାହିଁ ହାନି ଲାଭ କ୍ଷତି

ପ୍ରେମ ପରିବୃତ୍ତ ନିସ୍ଵାର୍ଥ ସେବିତ

ପ୍ରେମରେ ପିୟୁଷ ପୂର୍ତ୍ତି 

ପ୍ରେମ ଏକ ପୂଜା ପୂଜାରୀ ପ୍ରୀଣିତ 

ଆଶ୍ରା ନିର୍ବିକାର ଗତି I


ଦୁଇ ଦିନ ଅଟେ ଅଳିକ ଜୀବନ

ଦୁଇ ଦିନ ଆମ ପ୍ରେମ 

ପ୍ରେମରେ ବାନ୍ଧିଲେ ଏ ସାରା ଜଗତ

ପ୍ରେମ ମୟ ହୁଏ ଧାମ

ପ୍ରେମ ଦିଏ ମାନ ମ଼ହତ ସବୁଠି 

ପ୍ରେମ ଭକ୍ତି ମହା ସ୍ନାନ I 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance