Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Biswanath Nayak

Inspirational

4.0  

Biswanath Nayak

Inspirational

ଜୀବନ ରଙ୍ଗ

ଜୀବନ ରଙ୍ଗ

1 min
46


ଜୀବନଟା ଏକ ବୋଝ ନୁହେଁ ବନ୍ଧୁ

       ନୁହେଁ ସେ ଏକ ଶୋଚନା,

ଆଶା ଭରସାର ପରଶମଣି ସେ

        ହରଇ ଅନ୍ୟ ଯାତନା ।


ଜନନୀର ଡାକ ଓଁକାର ପରାୟେ

        ଜୀବନରେ ସୁଧା ଭରେ,

ତା କାନି ପଣତେ ପୋଛିଲେ ଲପନ

        ସବୁ ଦୁଃଖ କ୍ଳେଶ ହରେ । 


ଫୁଲ ଝୁଲଣାରେ ପ୍ରିୟା ପରଶରେ

        ଜୀବନ ଖେଳଇ ଦୋଳି,

ମନ ବିତାନରେ ରଙ୍ଗ ବେରଙ୍ଗର

        ଫୁଲ ଫୁଟେ ଭଳି ଭଳି । 


ଶିଶୁର ଓଠରେ ହସଇ ଜୀବନ

         ପ୍ରଭାତୀ କିରଣ ପରି,

ଦେଖାଏ ଆଗାମୀ ବଞ୍ଚିବାର ଆଶା

         ମନରେ ପୁଲକ ଭରି । 


କବି ଲେଖନୀରେ କବିତାର ଛନ୍ଦେ

        ନାଚେ ଜୀବନ ତରଙ୍ଗ,

ଶିଳ୍ପୀର ତୂଳୀରୁ ପାଷାଣ ବୁକୁରେ

        ଝରେ ଜୀବନର ରଙ୍ଗ । 


ଜୀବନଟା ଅଟେ ବଞ୍ଚିବାର କଳା

        ସାଧିଲେ ଲାଗେ ସହଜ,

ନହେଲେ ଜୀବନ ଲାଗଇ ବେସୁରା

        ପାଲଟେ ସେ ଏକ ବୋଝ । 


ଚାଲିବା ନଜାଣି ବାଟର କି ଦୋଷ

         ଚାଲିବାଟା ଲାଗେ ଭାର,

ଗାଇବା ନଜାଣି ଗୀତକୁ ନିନ୍ଦିଲେ

         ଗୀତ କି ହେବ ମଧୁର !


ବଞ୍ଚିବା ଶିଖିଲେ ଜୀବନ- କଳସ

         ବିତରେ ସରଗ ସୁଧା,

ଜୀବନ ପାଲଟେ ସରସ ସୁନ୍ଦର

         ବଞ୍ଚିବା ଲାଗେନା ବାଧା । 


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational