Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Alhadini Panigrahi dash

Inspirational

5.0  

Alhadini Panigrahi dash

Inspirational

ଜୀବନ ଗଣିତ

ଜୀବନ ଗଣିତ

1 min
232


ଦିକ୍ ଦିକ୍ ଜଳେ ଜୀବନର ପ୍ରଥମ ଜ୍ୟୋତି

ଜନନୀର ଅନ୍ଧାରୁଆ, ନିଭ୍ରୁତ ଜଠରେ,

ଅନ୍ତୁଡି ଶାଳରେ ଶୁଭେ

ଜୀବନର ପ୍ରଥମ ଶବଦ କୁଆଁ କୁଆଁ ସ୍ବର ।


ଶିଶୁଟି ଆଖି ଖୋଲେ

ଦେଖେ ଜୀବନର ପ୍ରଥମ ଦ୍ରୁଶ୍ୟ

ତା ସ୍ରୁଷ୍ଟି କର୍ତ୍ତ୍ରୀ ର ଆଖିଦର୍ପଣ ରେ

ଅନୁଭବେ ମା ର ମମତା ତା ଉଷୁମ କୋଳ ରେ ଜାକିଜୁକ ହୋଇ ।

ଜନନୀ ଛାତିର ଅମ୍ରୁତ ପାନ କରି

ଧିରେ ଧିରେ ବଢିଚାଲେ ଜୀବନ ।


ମାଟି ଖିଆ ଧୁଳିଖେଳ

ଚୁଲବୁଲି କୈଶର ଓ ମହୁବର୍ଷା ଯୌବନକୁ ଡେଇଁ

ଏ ଜୀବନ ନିଏ ଦିନେ ଯଷ୍ଟିର ଆଶ୍ରୟ

ଏଇତ ଜୀବନ !

ଏଇତ ଜୀବନ !


ଏମିତି ତ ଗଡିଚାଲେ ଜୀବନ

ତାଳ ଦେଇ ସମୟ ସହିତ

କେତେବେଳେ କଣ୍ଟା ପୁଣି କେତେବେଳେ ଫୁଲ ।


ଦୂନିଆଁକୁ ଚିହ୍ନିବାର ପ୍ରଚେଷ୍ଟା ରେ

ସଭିଙ୍କୁ ଆପଣାର କରୁକରୁ

ବଢିଯାଏ ବୟସ

ଆଉ

ଜିଇଁବାର କଳା ଶିଖୁ ଶିଖୁ

କଟିଯାଏ ଆୟୁଷ ।


ଜୀବନର ହିସାବ ଖାତାରେ

ଉତ୍ତରଟା ଭୁଲ୍ ହୋଇଯାଏ

ନିଜ ପାପ ପୁଣ୍ୟର ଅଙ୍କ କଷୁକଷୁ ।


ଜୀବନ ର ଅପରାହ୍ନ ଲାଗେ

ରଙ୍ଗହୀନ,ସଙ୍ଗହୀନ ।


ବୁଢିଆଣୀ ଜାଲରେ ଛନ୍ଦି ହେଲାପରି

ରୁନ୍ଧିହୁଏ ନିଶ୍ବାସ

ନିଜର ସବୁଠୁ ବିଶ୍ବସ୍ତ ସାଥୀ ହୋଇଥିବା

ନିଶ୍ବାସ ବି ଧୋକାଦିଏ ଜୀବନ ସହିତ

ଭାଙ୍ଗି ଦେଇ ବିଶ୍ବାସ ।


ଘୋଟିଆସେ କାଳରାତ୍ରୀ

ଶରୀର ହୁଏ ଶେଷେ ମୁଠାଏ ପାଉଁଶ ।


ଏଇତ ଜୀବନ

ଏଇତ ଜୀବନ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational