ଜୀବନ ଚକ୍ର
ଜୀବନ ଚକ୍ର
ଜନ୍ମ ଆଉ ମୃତ୍ଯୁ
ଗୋଟିଏ ଧାର ଲୋ
ମଝିରେ ଜୀବନ ନାଆ ।
ଏକ ପାଖେ ଜନ୍ମ
ଏକ ପାଖେ ମୃତ୍ଯୁ
ମଝି ମିଛ ମୋହ ମାୟା ।
ଏନ୍ତୁଡି ଆରମ୍ଭ
ଜୁଇ ମୁହେଁ ଶେଷ
ମଧ୍ଯ୍ଯମ ଜୀବନ କଳା ।
କିଛି ପାପ ପୂନ୍ଯ
କିଛି ତ୍ଯାଗ ଲୋଭ
କର୍ମେ ହୋଇଥାଏ ବୋଳା ।
ଅର୍ଜିତ ତୋ ପୂନ୍ଯ
ମୁକ୍ତି ର ଦର୍ଶନ
ପାପ ନର୍କଗାମି ଜ୍ଜାଳା ।
କର୍ମ ଫଳ ଭୋଗି
ସଂସାର ତ୍ଯାଗିବୁ
ରଚି ଜୀବନର ଖେଳା ।
ଅଢେଇ ଦିନ ଲୋ
ଜୀବନର ପଥ
ମିଛେ ହେଉ କାହିଁ ବାଇ ।
ଧନ ଜନ କେହି
ସାଥିରେ ନଯିବେ
କର୍ମ ଫଳ ଯିବୁ ନେଇ ।