Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Santosh Kumar Nayak

Abstract Tragedy Others

3  

Santosh Kumar Nayak

Abstract Tragedy Others

ЁЯМНрмЬрнАрммрми рмнрнВрмЧрнЛрм│ЁЯМП

ЁЯМНрмЬрнАрммрми рмнрнВрмЧрнЛрм│ЁЯМП

1 min
46



рмЬрнАрммрмирмЯрм╛ рморнЛрм░ рмХрм╛рм▓рм╛рм╣рм╛рм░рнА рморм░рнБ

рморм░рнАрмЪрм┐рмХрм╛ рмкрмЫрнЗ рмзрм╛рмПрмБ,

рмЖрмЦрм┐ рмжрнБрмЗ рморнЛрм░ рмЪрнЗрм░рм╛рмкрнБрмЮрнНрмЬрм┐ рмкрм░рм┐

рмирм┐рмЗрмдрм┐ рммрм░рм╖рнБ рмерм╛рмП ред


рмжрнНрм╡рнАрмкрм░ рмпрнЗрморм┐рмдрм┐ рмЪрм╛рм░рм┐рмкрм╛рмЦрнЗ рмЬрм│

рмЕрмнрм╛рмм рмШрнЗрм░рм┐рмЫрм┐ рморнЛрмдрнЗ,

рммрм┐рм╢рнНрм╡ рмЬрмирм╕рмВрмЦрнНрнЯрм╛ рмкрм░рм┐ рммрмврм┐рмЪрм╛рм▓рнЗ

рм╕рмВрм╕рм╛рм░ рмЬрмЮрнНрмЬрм╛рм│ рмХрнЗрмдрнЗред


рмирнАрм│рмирмжрнА рмкрм░рм┐ рммрм╣рм┐ рморнБрмБ рмЪрм╛рм▓рм┐рмЫрм┐

рмЖрм╕рм┐рм▓рнЗ рммрм┐ рммрм╛рмзрм╛ рммрм┐рмШрнНрми,

рм╣рм┐рморм╛рм│рнЯ рмкрм░рм┐ рм╕рм╣рм┐ рморнБрмБ рмЪрм╛рм▓рм┐рмЫрм┐

рмХрнЗрмдрнЗ рмпрнЗ рмЭрмбрм╝ рмдрнЛрмлрм╛рмиред


рмжрнБрмГрмЦ рм╕рммрнБ рморнЛрм░ рморм╛рм░рм┐рмЖрмирм╛ рмЦрм╛рмд

рмХрм╛рмд рмкрм╛рмП рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмЬрморм╛,

рм╣рнЗрм▓рнЗ рммрм┐ рмкрнНрм░рм╢рм╛рмирнНрмд рморм╣рм╛рм╕рм╛рмЧрм░ рморнБрмБ

рмормирнЗ рмЕрмЫрм┐ рмжрнЯрм╛ рмХрнНрм╖рморм╛ред


рмкрм░рнАрмХрнНрм╖рм╛рм░рнЗ рмкрнНрм░рм╢рнНрми рмЖрм╕рм┐рммрмирм┐ рмХрнЗрммрнЗ

рмнрнВрмЧрнЛрм│ рммрм╣рм┐рм░рнБ рморнЛрм░,

рмдрмерм╛рмкрм┐ рмзрнНрнЯрм╛рмирм░рнЗ рмкрмврнБрмЫрм┐ рморнБрмБ рмирм┐рмдрм┐

рм╕рм╛рмХрнНрм╖рнА рм╕рнЗ рмкрм░рморнЗрм╢рнНрм╡рм░ред




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract