Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

4  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ଜଗନ୍ନାଥ ହେ ତୁମେ କେଡ଼େ ସୁନ୍ଦର

ଜଗନ୍ନାଥ ହେ ତୁମେ କେଡ଼େ ସୁନ୍ଦର

1 min
685



ମହୋଦଧି କୂଳେ ଶ୍ରୀବଡ଼ଦେଉଳେ ବସି

ଲଗାଇଛ କେତେ ହୁନ୍ଦର l


ଭକତର ଶ୍ରଦ୍ଧା ଭାବେ ହୋଇ ବନ୍ଧା

କେତେ ବେଶ ହୁଅ ଥରକୁ ଥର l


ମଙ୍ଗଳ ଆଳତି ଦେଖି ଚଳେ ମତି ଅତି

ମନ ଲୋଭା ବଡ଼ସିଂହାର l


ଗଜ ଉଦ୍ଧାରଣ, କାଳୀୟ ଦଳନ କେତେ

ଲୀଳା କରୁ ହେ ଚକ୍ରଧର l


ରାଜରାଜେଶ୍ୱର ସୁନାବେଶ ତୋର

ଅଇଶ୍ୱର୍ଯ୍ୟ ମୟ ଅତି ସୁନ୍ଦର l


ରଘୁନାଥ ବେଶ ହୋଇ ତୁ ସୁବେଶ

କରେ ଧରୁ କାଣ୍ଡ କୋଦଣ୍ଡ ଶର l


ଗଜ ବେଶେ ଗଜାନନ ଥୋଡ଼ ହସ୍ତ

ବଡ଼ ବଡ଼ କାନ ଲମ୍ବା ଉଦର l


ନାଗାର୍ଜୁନ ବେଶ ବୀରତ୍ୱ ପ୍ରକାଶ

କୁକ୍କୁଟ ପରରେ ମୁକୁଟ ତୋର ।


କାର୍ତ୍ତିକ ମାସର ରାଇ ଦାମୋଦର

ଯଶୋଦା ବାନ୍ଧିଲେ ଦାମେ ଉଦର l


ଶ୍ରାଦ୍ଧ ବେଶେ ପୁଣି ଶ୍ରାଦ୍ଧ ବାଢ଼ିଦେଉ

ତିନି ଯୁଗେ ତୋର ପିତୃ ପିତର l


ମାନୁଷୀ ଲୀଳା ତୋ ମନୁଷ୍ୟ ଦେବତା

ବାର ମାସେ ତୋର ଯାତରା ତେର l


ମଣିଷକୁ ଶିକ୍ଷା ବାଣ୍ଟି ଦେଉ ଦୀକ୍ଷା

ବାହୁ ତୋଳି ପ୍ରଭୁ ରଙ୍ଗା ଅଧର l


ଖାଇ ପୋଡ଼ପିଠା ଲାଞ୍ଚ ଦେଇ ମିଠା

ପଦ୍ମା ରୋଷ ତୋଷୁ କମଳା ବର l


ଭକ୍ତ ମନୋହରେ ଅତୀବ ଆଦରେ

ପଦ୍ମ ବେଶ ହେଲୁ ପଦ୍ମ ପୟର l


ପଦ୍ମମୁଖ ଆହେ ପଦୁଅଁ ମୟୂଖ ପଦ୍ମ

ପାଦେ ଚିନ୍ତେ ଅଜ୍ଞାନୀ ଛାର l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational