subhashree pattnaik

Abstract Inspirational Others

4  

subhashree pattnaik

Abstract Inspirational Others

ଜଗାର ରଥ

ଜଗାର ରଥ

1 min
373


ରଥ ବାହାରିଲା ଚକ ବି ସାଜିଲା ,

ବଡ଼ ଦାଣ୍ଡେ ଆସି ଠିଆ ସେ ହେଲା

ବଡ଼ ଭାଇ ଆଉ ଗେଲି ଭଉଣୀ ନେଇ,

ଜଗା ବାହାରେ ପୁନେଇଁ ପାଇଁ ।

ପରବ ପଳିବ ,ମାଉସୀ ହାତରୁ ପିଠା ଖାଇବ ,

କେତେ ନୂଆ ପୁଣି ଗପ ସେ ରଚିବ ।

ଏଠି ବଡ଼ଦାଣ୍ଡେ ଭକତ ପ୍ରେମ,

ଜଗା ର ମନ ହେଇଯାଏ ପୂର୍ଣ୍ଣ ।

ଲକ୍ଷ୍ମୀ ମା କୁ ଛାଡି, ଜଗା ଯିବ ଆଜି ରଥ ରେ ଚଢ଼ି।

ସେ ବୁଲିବ ସେଥି ମାଉସୀ ଘର ,

ମା ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଏଠି ହେବେ ରୋଷ ଭର ।

ନଅ ଦିନ ପରେ ବାହୁଡା଼ ହେବ,

ଭାଇ ଭଉଣୀ ସଙ୍ଗେ ବାହୁଡ଼ିବ ।

ରସଗୋଲା ଦେଇ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ମନ ଜିତିବ

ଜଗାର ଏ ଦୃଶ୍ୟ ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract