ଆଠ 'କ' ପଣକିଆ ଗୀତ ଆଠ 'କ' ପଣକିଆ ଗୀତ
ଏଇ ଆମ ବିଭୁ ଦତ୍ତ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମଣିଷ ଜୀବନ ଆଉ ଏଇ ବଞ୍ଚିବାର ଅନ୍ୟ ନାମ ବୋଧେ ଏଇତ ଜୀବନ । ଏଇ ଆମ ବିଭୁ ଦତ୍ତ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ମଣିଷ ଜୀବନ ଆଉ ଏଇ ବଞ୍ଚିବାର ଅନ୍ୟ ନାମ ବୋଧେ ଏଇତ ଜୀବନ ।
ଅମର ଗାଥା ତା ଇତିହାସ ଭଳି ଗାଇବ ଯେବେ ବା କିଏ, ଗରବେ କହିବ ଏମିତି ବୈକୁଣ୍ଠ ନାହିଁ ଏହି ଧରାଧାମେ। ଅପୂର୍ବ ବୈକୁଣ... ଅମର ଗାଥା ତା ଇତିହାସ ଭଳି ଗାଇବ ଯେବେ ବା କିଏ, ଗରବେ କହିବ ଏମିତି ବୈକୁଣ୍ଠ ନାହିଁ ଏହି ଧର...
ଚଢି ଖଟିଆରେ ବାଡି ସାହାଯ୍ୟରେ ସଲଖେ ଖପର ନଛାଡି ଆଶା । ଚଢି ଖଟିଆରେ ବାଡି ସାହାଯ୍ୟରେ ସଲଖେ ଖପର ନଛାଡି ଆଶା ।
ସେଇ କଥା ଭାବି କୃଷ୍ଣପକ୍ଷ ରାତି ରେ ଭାବୁ ଭାବୁ ଶୋଇ ଯାଇଛି... ଆଜି ଉଠି ପଡ଼ି ତମ ଅଗଣା କୁ ଧାଇଁ ଆସିଛି ସେଇ କଥା ଭାବି କୃଷ୍ଣପକ୍ଷ ରାତି ରେ ଭାବୁ ଭାବୁ ଶୋଇ ଯାଇଛି... ଆଜି ଉଠି ପଡ଼ି ତମ ଅଗଣା କୁ...
ପାଇଲି ନାହିଁ ଜହ୍ନ ଠିକଣା ଭ୍ରମି ଭ୍ରମି ହେଲି ବାଟ ବଣା କାଖେଇ ମା' ଦେଖାଇଥିଲେ ଜହ୍ନ ଭୂଞ୍ଜ... ପାଇଲି ନାହିଁ ଜହ୍ନ ଠିକଣା ଭ୍ରମି ଭ୍ରମି ହେଲି ବାଟ ବଣା କାଖେଇ ମା' ଦେଖାଇଥିଲେ ...