Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasant Kumar Nath

Abstract

3  

Prasant Kumar Nath

Abstract

ଈଶ୍ୱର

ଈଶ୍ୱର

1 min
319


ଦେଖିନାହିଁ କେବେ ଈଶ୍ୱରଙ୍କୁ ମୁହିଁ

ପୂଜିଛି ଅନେକ ଥର

ବିନା ପୂଜାରେ ବି ପିତାଯେ ମୋହର

ମୋପାଇଁ ପରମେଶ୍ବର ।


ମାତାଯେ ମୋହର ସବୁଠାରୁ ବଡ଼

ମୋପାଇଁ ସାକ୍ଷାତ ଦେବୀ

ମୋ ମନ କଥାକୁ ବୁଝି ସେ ପାରନ୍ତି

ମନେ ଯାହା ଭାବୁଥିବି ।


ପିତା ଚାଲୁଥାନ୍ତି କଣ୍ଟକିତ ପଥେ

ମୋ ପଥେ ବିଛାନ୍ତି ଫୁଲ

ନିଜର କଷ୍ଟକୁ ଛାତିତଳେ ଚାପି

ମାଆ କରୁଥାନ୍ତି ଗେହ୍ଲ ।


ମାତା ସାଜୁଥାନ୍ତି ପୃଥିବୀ ମୋପାଇଁ

କୋଳକୁ ନିଅନ୍ତି ତୋଳି

ପିତା ଯେ ସାଜନ୍ତି ମୋପାଇଁ ଆକାଶ

ମଥାରେ ହାତ ତାଙ୍କରି ।


ଉପାସ ଭୋକରେ ଦିନସେ କାଟନ୍ତୁ

ଅଭାବେ ଥାଆନ୍ତୁ ରହି

ହେଲେ ତାଙ୍କ ଦିନ କଟୁଥାଏ ସଦା

ସୁଖକୁ ମୋହର ଚାହିଁ ।


ପିତାମାତା ମୋର ମୋପାଇଁ ଈଶ୍ୱର

ତାଙ୍କ ପାଦ ପୂଜୁଥିବି

ପ୍ରଭୁଙ୍କ ନାମର ସ୍ମରଣ ଆଗରୁ

ତାଙ୍କ ନାମ ନେଉଥିବି ।


ତାଙ୍କ ପାଦଧୂଳି ମୁଣ୍ଡରେ ମୋ ମାରି

ଚାଲିବି ଜୀବନ ପଥ

ତାଙ୍କ କରୁଣାରେ ଚାଲୁଥିବ ପରା

ମୋର ଏ ଜୀବନ ରଥ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract