ତଥାସ୍ତୁ ମୁଦ୍ରାରେ ଥାଆନ୍ତି ସଦା ପରମେଶ୍ବର, ଯେପରି ଚିନ୍ତିବ ପ୍ରଭାତୁ ତାହା ପାଇବ ବର। ସୁନ୍ଦର ଶରୀ ତଥାସ୍ତୁ ମୁଦ୍ରାରେ ଥାଆନ୍ତି ସଦା ପରମେଶ୍ବର, ଯେପରି ଚିନ୍ତିବ ପ୍ରଭାତୁ ତାହା ପାଇବ ବର। ...
ମାୟା ସଂସାର ମାୟା ସଂସାର
ଆଦି, ଅନ୍ତ ନାହିଁ ଯେ ତୁମର ହେ ଈଶ୍ୱର ସର୍ବଦା କୃପା ରହୁ ତୁମର ହେ ଈଶ୍ୱର ଏଇ ମିନତି ପାଦେ ତୁମର ଆଦି, ଅନ୍ତ ନାହିଁ ଯେ ତୁମର ହେ ଈଶ୍ୱର ସର୍ବଦା କୃପା ରହୁ ତୁମର ହେ ଈଶ୍ୱର ଏଇ ମ...
ସ୍ରଷ୍ଟା ଭଗବାନ ହେଲେ ସୃଷ୍ଟି ଭକ୍ତ ପାରେ ହୋଇ ତେଣୁ ସ୍ରଷ୍ଟା ସୃଷ୍ଟି ମଧ୍ୟେ ଗଭୀର ସମ୍ପର୍କ ଥାଇ ସ୍ରଷ୍ଟା ସଦା ସମସ... ସ୍ରଷ୍ଟା ଭଗବାନ ହେଲେ ସୃଷ୍ଟି ଭକ୍ତ ପାରେ ହୋଇ ତେଣୁ ସ୍ରଷ୍ଟା ସୃଷ୍ଟି ମଧ୍ୟେ ଗଭୀର ସମ୍ପର୍କ ...
କେବେ ହୋଇବ ଉଦୟ ତାର ଆତ୍ମଜ୍ଞାନ କେବେ ସେ ବୁଝିବ ତାର କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ବୋଧ? କେବେ ହୋଇବ ଉଦୟ ତାର ଆତ୍ମଜ୍ଞାନ କେବେ ସେ ବୁଝିବ ତାର କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ବୋଧ?
ଏକ ଅନିଶ୍ଚିତ ମତାମତ ସହ ଅହରହ ସଂଘର୍ଷ କରୁଥିବା ବେଳେ ଦୁଇ ପାଦ ପଛକୁ ଫେରି ଯାଏ ଜୀବନ ଏକ ଅନିଶ୍ଚିତ ମତାମତ ସହ ଅହରହ ସଂଘର୍ଷ କରୁଥିବା ବେଳେ ଦୁଇ ପାଦ ପଛକୁ ଫେରି ଯାଏ ଜୀବନ