Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Jena

Inspirational Others

4.2  

Pranati Jena

Inspirational Others

ଵିଧିର ବିଧାନପ୍ରଣତି ଜେନା

ଵିଧିର ବିଧାନପ୍ରଣତି ଜେନା

1 min
171


ଜୀବନ ର ସତ୍ୟ ନୁହେଁ ଚିରନ୍ତନ

ଆୟୁଷ ତ ଅଟେ କ୍ଷୀଣ,

ଆସିଛ ଫୁଙ୍ଗୁଳା ଯିବ ବି ସଜ୍ଜନ

ଏତ ଵିଧି ର ବିଧାନ....


ପଞ୍ଚଭୂତେ ଏଇ ଶରୀର ଛାରଖାର

ବେଳଥାଉ ହୃଦେ ହେଜ,

କୃପାମୟ କୃପା ଜନ୍ମ ଏ ମହୀର

ସୁକର୍ମେ ନିଜର ତେଜ......


ସଂସାର ଅସାର ନିୟତି ର କ୍ରମ

ଆଜି ଅଛି କିଏ କାଲି,

ଯେତେ ଦିନ ଥିବ ସୁଖର ଆଶ୍ରମ

ପ୍ରଭୁ ପଦେ ଲୟ ତୋଳି...


ଛନ୍ଦ, ମାୟା ଏଠି ପାଶ ନ ଆସିବ

ଜୀବନ ଯେ କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ,

ବୃଥା ଭାବନା ରୁ କି ଭାବ ଲାଗିବ

ଦୁଃଖ ଯାହା ସାର ହୋଇ....


ସଂସାର ଆଗମ, ନିଗମ ଚେତନl

ସବୁକିଛି ସମର୍ପଣ,

ଦୁଃଖ, ସୁଖ ସବୁ ଇଚ୍ଛା ର ଭାବନା

ଲୟ ଶ୍ରୀ ପଦେ ଅର୍ପଣ....



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational