ହୋ ମଉସା
ହୋ ମଉସା
ଗେଟୁଲ୍ ପେଟୁଲ୍ ବେଙ୍ଗ ମଉସା
ହାତ, ଗୋଡ଼ ସରୁ ଦିଶିଲା...
ଦିନ ରାତି ଖାଲି ନିଶା ଚରି ଚରି
ଦେହ ଦୁରୁବଳ ହୋଇଲା ।
ମଦକୁ ପିଇଲା, ମଦକୁ ଖାଇଲା,
ମଦରେ ଶୋଇଲା ପୁଣି...
ପାଣି ନ ପିଇ ସେ ଜୀବନ ଛାଡି଼ଲା
କଲିଜା ହୋଇଲା ପାଣି।
ଗେଟୁଲ୍ ପେଟୁଲ୍ ବେଙ୍ଗ ମଉସା
ହାତ, ଗୋଡ଼ ସରୁ ଦିଶିଲା...
ଦିନ ରାତି ଖାଲି ନିଶା ଚରି ଚରି
ଦେହ ଦୁରୁବଳ ହୋଇଲା ।
ମଦକୁ ପିଇଲା, ମଦକୁ ଖାଇଲା,
ମଦରେ ଶୋଇଲା ପୁଣି...
ପାଣି ନ ପିଇ ସେ ଜୀବନ ଛାଡି଼ଲା
କଲିଜା ହୋଇଲା ପାଣି।