ଭାଇ କହୁଥିଲା, ତୁ କାଳୀ, ତୁ ଚଣ୍ଡୀ, ତୁ ଦୁର୍ଗା ସବୁ ରକ୍ତବୀର୍ଯ୍ୟ, ମହିଷାସୁରଙ୍କୁ ଖଣ୍ଡା ଖର୍ପର ଭାଇ କହୁଥିଲା, ତୁ କାଳୀ, ତୁ ଚଣ୍ଡୀ, ତୁ ଦୁର୍ଗା ସବୁ ରକ୍ତବୀର୍ଯ୍ୟ, ମହିଷାସୁରଙ୍କୁ ...
ପାହାଡରୁ ପଥର ଖସିବା ଯୁଦ୍ଧ ନୁହେଁ ଅନେକ କ୍ଷୟ କ୍ଷତି ହେଲେବି ହୋୟାଂ ହୋ ଗତିପଥ ବଦଳେଇବା, ପାହାଡରୁ ପଥର ଖସିବା ଯୁଦ୍ଧ ନୁହେଁ ଅନେକ କ୍ଷୟ କ୍ଷତି ହେଲେବି ହୋୟାଂ ହୋ ଗତିପଥ ବଦଳେଇବା,
ଶୁଣାଅନି ଜୀବନର ଶେଷ ବୁକୁଫଟା ଚିତ୍କାର ଆମ ସାଙ୍ଗ ସାଥି, ମାଆ, ଭାଇ ଓ ଭଉଣୀ ମାନଙ୍କର l ଶୁଣାଅନି ଜୀବନର ଶେଷ ବୁକୁଫଟା ଚିତ୍କାର ଆମ ସାଙ୍ଗ ସାଥି, ମାଆ, ଭାଇ ଓ ଭଉଣୀ ମାନଙ୍କର ...
ଶେଷ ବିପର୍ଯ୍ୟୟର ଶବ୍ଦ ଶୁଣିପାରିବାର ଧୈର୍ୟ୍ଯ ଜୀବନକୁ ଜୀଏଇଁ ରଖିବାର ନିଶାରେ ବିକଳ ମାତୃତ୍ୱ ଶେଷ ବିପର୍ଯ୍ୟୟର ଶବ୍ଦ ଶୁଣିପାରିବାର ଧୈର୍ୟ୍ଯ ଜୀବନକୁ ଜୀଏଇଁ ରଖିବାର ନିଶାରେ ବିକଳ ମାତୃତ...
ଦିନ ରାତି ଖାଲି ନିଶା ଚରି ଚରି ଦେହ ଦୁରୁବଳ ହୋଇଲା । ଦିନ ରାତି ଖାଲି ନିଶା ଚରି ଚରି ଦେହ ଦୁରୁବଳ ହୋଇଲା ।
ଅନ୍ୟ କେହି ଝିଅ ନିଜ ବାପା ପାଇଁ ଗର୍ବ କରି ଯେବେ କହେ ଆଖିର ଲୁହକୁ ଆଖିରେ ଜକେଇ ଉଦାସିନୀ ଭଳି ରହେ ଅନ୍ୟ କେହି ଝିଅ ନିଜ ବାପା ପାଇଁ ଗର୍ବ କରି ଯେବେ କହେ ଆଖିର ଲୁହକୁ ଆଖିରେ ଜକେଇ ଉ...