Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr.Soumya Ranjan Khatua

Abstract Classics Inspirational

3  

Dr.Soumya Ranjan Khatua

Abstract Classics Inspirational

ହେ ଶ୍ରୀହରି ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ହଜିଛି

ହେ ଶ୍ରୀହରି ଯେତେବେଳେ ମୁଁ ହଜିଛି

1 min
206



ବେଳେବେଳେ ହଜିଯାଉ କେଉଁ ଦୂର ତାଳ ବଣେ

ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ପୁରା ଏକୁଟିଆ ପଣେ ,

କଣ କରିବା ସତେ ଭାବି ପାରେନି ମନେ ,

ଅନେକ ହଁ ନାହିଁ ର ଦ୍ଵନ୍ଦ ଯୁଦ୍ଧର କଷଣେ ।


ମୁଁ ନାହିଁ ବେଳେବେଳେ ଅନୁଭବ କରେ ,

ରାସ୍ତା ଖୋଜିବି ପାରେନି ସଠିକ୍ ଦିଶାରେ,

ଅନେକ ଇଚ୍ଛା ଅନିଚ୍ଛା ର ଅହରହ ମଲ୍ଲ ଯୁଦ୍ଧରେ ,

ଆନ୍ଦୋଳିତ ମନ ବିଚଳିତ ତନ ମଧ୍ୟରେ ।


ବସେ କେବେ ଭରସା ହରାଇ ,

ପୁଣି ଅଣ୍ଟ।ଭିଡ଼େ ବିଶ୍ୱାସ ସାଉଁଟିବା ପାଇଁ ,

ଅହରହ ଧାବମାନ ହୁଏ ସଠିକ୍ ଦିଗ ଖୋଜିବା ପାଇଁ ,

ଶେଷରେ ତୁମକୁ ପାଇଛି ହେ ଜଗନ୍ନାଥ ଉତ୍ତର ପାଇଁ ।


ଅନେକ ପ୍ରଶ୍ନର ଉତ୍ତର ଖୋଜିବା ଚେଷ୍ଟାରେ ,

ଶରଣାଗତ ଆଜି ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ ସମର୍ପିତ ଭାବରେ ,

ମୋ ତନ ମନ କାୟା ବାକ୍ୟରେ ,

ଏବଂ ଗଭୀର ବିଶ୍ୱାସ ସହ ଅନ୍ତରରେ ।


ଶେଷରେ ଆଜି ମୁଁ ମାନି ବସିଛି ,

ମୁଁ କେବେ ଏକା ନୁହଁ ତୁମକୁ ପାଖେ ମୁଁ ପାଇଛି ,

ତୁମେ ସେହି ଯିଏ ଶରଣାଗତକୁ କଣ ଛାଡିପାରିଛି

କେବଳ ବିଶ୍ୱାସ ଅହଂ ଶୁନ୍ୟ ଭାବ ଦରକାର ଯାହା ମୁଁ ପାଇବାକୁ ସଂକଳ୍ପ କରୁଛି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract