Srinibas Mahalik

Classics

2  

Srinibas Mahalik

Classics

ହେ ମଣିଷ

ହେ ମଣିଷ

1 min
375



ଯେତେ ବୃକ୍ଷଲତା ଦୁନିଆରେ ଅଛି

ଦିଅ ସବୁ ସଫା କରି

ଯେତେ ପଶୁପକ୍ଷୀ ଏଠାରେ ଅଛନ୍ତି

ଦିଅ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ମାରି ।।


ଜଳକୁ ଦୂଷିତ କରି କରି ତାହା

କରିଦିଅ ପୁରା ବିଷ

ପବନରେ ଧୂଆଁ ମିଶାଅ ଯେମିତି

କରି ହେବନାହିଁ ଶ୍ବାସ ।।


ଗଛଲତା ପଶୁ ପକ୍ଷୀ ଜଳବାୟୁ

ହୋଇଯାଆନ୍ତେ କି ଲୀନ

ଦେଖିବା ମଣିଷ କେମିତି ବଞ୍ଚିବ

କରି ଏମାନଙ୍କୁ ଶୂନ୍ୟ ।।


ଏଭଳି ସତରେ ହୁଅନ୍ତାକି ଥରେ

ମଣିଷ ପାଆନ୍ତା ଶିକ୍ଷା

ନିଜ ସ୍ବାର୍ଥ ପାଇଁ ଏସବୁକୁ ଆଉ

କରନ୍ତାନି ଅଣଦେଖା ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics