Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ଅରୁନ୍ଧତୀ ଜେନା

Inspirational

4  

ଅରୁନ୍ଧତୀ ଜେନା

Inspirational

ହେ ଗୁରୁଦେବ

ହେ ଗୁରୁଦେବ

1 min
438


   

ତମସା ପଥରୁ ଆଲୋକ ପଥର ଅନୁଭବ

ତୁମ ପ୍ରୟାସରେ ସବୁକିଛି ଏଠି ସମ୍ଭବ

ହେ ଗୁରୁଦେବ, ନମୋ ଗୁରୁଦେବ । 


ଆଜି ଯେଉଁଠି ମୁଁ ଆସି ପହଞ୍ଚିଛି

ସବୁ ପରା ତୁମ ଦାନ

କେମିତି ବର୍ଣ୍ଣିବି ତୁମର ମହିମା

ତୁମେ ପରା ମହୀୟାନ । 


ଶବ୍ଦର ଅଛି ଯେ ଊଣା ଶବ୍ଦକୋଷେ

ତୁମ ମହାନତା ଲେଖିବା ପାଇଁ

ତଥାପି ହେ ଗୁରୁ ଲେଖୁଛି ଦିଧାଡି

ଭୁଲ ଥିଲେ କ୍ଷମା କରିବଇଁ । 


ତୁମ ଉପସ୍ଥିତି ଜଗତ ପାଇଁ କି

ପୂର୍ଣ୍ଣିମାର ଚାନ୍ଦ ପରି

ତୁମେ ନଥିଲେ ଏ ପୁରା ବିଶ୍ୱ ପରା

ଉଆଁସେ ରୁହନ୍ତା ଘେରି । 


ଶିକ୍ଷାର ପଥକୁ ଟାଣିନେଇ ମୋତେ

ଦୁନିଆକୁ ଚିହ୍ନେଇଲ

ଠିକ୍ ଆଉ ଭୁଲର ଫରକ ଦେଖାଇ

ମୋ ସ୍ଥିତି ସୁଦୃଢ଼ କଲ । 


ମୁକ୍ତ ଆକାଶର ବିହଙ୍ଗ ସଜାଇ

ଡେଣାରେ ରଙ୍ଗ ଭରିଲ

ଉଡିବା ବିଶ୍ୱାସ ତୁମ ଦାନ ଗୁରୁ

ଋଣୀ ମୋତେ କରିଦେଲ । 


ଗୁରୁଙ୍କ ଋଣକୁ କିଏ ବା ସୁଝିବ

ଏତେ ଶକ୍ତି ଅବା କାହିଁ

ମୁଁ ଛାର ମଣିଷ କେମିତି ସୁଝିବି

ଆଶା ବୈତରଣୀ ନଈ । 


ମୋ ପାଖରେ ଥିବା ତୁମ ଶିକ୍ଷା ଗୁରୁ

 ଖୁସିରେ ଦେବି ବିତରି

ଜଗତ ହିତରେ ଶିକ୍ଷା ମୋ ଲାଗିବ

କହୁଛି ଶପଥ କରି । 


ଚାହିଁ କରି କେହି ନପାରିବେ ନେଇ

 ତୁମରି ଅନନ୍ୟ ସ୍ଥାନ

ଯୁଗେ ଯୁଗେ ଗୁରୁ ତୁମେ ଯେ

   ମହାନ, ଭିନ୍ନ ତୁମ ଅବଦାନ । 


ତୁମ ଚଲାପଥେ ଚାଲିବି ହେ ଗୁରୁ

 ସାରା ଜୀବନ ପାଇଁ

ତୁମ ପାଦତଳେ ମଥା ସବୁବେଳେ

  ସମ୍ମାନରେ ଯିବ ନଇଁ ।  


ତମସା ପଥରୁ ଆଲୋକ ପଥର ଅନୁଭବ

ତୁମ ପ୍ରୟାସରେ ସବୁକିଛି ଏଠି ସମ୍ଭବ

ହେ ଗୁରୁଦେବ, ନମୋ ଗୁରୁଦେବ । 

  



Rate this content
Log in