Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Abstract

3  

Ajit Kumar Raut

Abstract

ହେ ଚକ୍ରଧର

ହେ ଚକ୍ରଧର

1 min
167



  

କାହିଁକି ! ହେ ଦେଉନ ଦର୍ଶନ


      ଅଟୁ ନିରାକାର ମଧୁସୂଦନ।


ଭକ୍ତି ପ୍ରୀତି ଶ୍ରଦ୍ଧା ଚରଣେ ତୋର


ଭୁଲି ନାହିଁ ଦିନେ ଜଗା ଠାକୁର


ଯୁବାରୁ ହେଲା ବୃଦ୍ଧ ବୟସ ମୋର


ଦେଉନ ଦର୍ଶନ ହେ ନିରାକାର !


କେଉଁ ପାପ  ଅବା ମୁହିଁ କରିଛି 


ତୋର ମନେ ପ୍ରଭୁ କଷ୍ଟ ଦେଇଛି 


ଅଜ୍ଞାନୀ ମୁଁ ଅତି ଜାଣେ ନା କିଛି


ବିଷ୍ଣୁ ବିଷ୍ଣୁ ନିତ୍ୟେ ହୃଦେ ଗୁଞ୍ଜୁଛି !


ପୁରୀ କ୍ଷେତ୍ରେ ନାମ କାଳିଆ ତୋର


ନାମ   ବୃନ୍ଦାବନେ  ମୁରଲୀଧର 


ମହାଭାରତ ଯୁଦ୍ଧେ ତୋ ଚକ୍ରଧର


ନାମ  ଜଗନ୍ନାଥ ଗୁଞ୍ଜେ ସଂସାର !


ବିଷ୍ଣୁ ବିଷ୍ଣୁ ଗୁଞ୍ଜେ ବୈକୁଣ୍ଠପୁରୀ


ଅନାଦି ଅନନ୍ତ  ହେ ନରହରି 


ଅନାଥର  ନାଥ  ବିଶ୍ବବିହାରୀ 


ଶୁଣ କୃପାସିନ୍ଧୁ ବୃଦ୍ଧ ଗୁହାରି !


ସାକ୍ଷାତ ଦର୍ଶନ କରିନି ଦିନେ


ରହିଛୁସର୍ବଦା ମୋ ହୃଦଜ୍ଞାନେ


ତୋରଭକ୍ତିପ୍ରୀତି ରହିଛିମନେ


ନାହିଁ ମତିଭ୍ରମ ବୃଦ୍ଧ ଜୀବନେ !


ଭକ୍ତ  ଭଗବାନ ଶାସ୍ତ୍ର କହୁଛି


ତୋ ଦିବ୍ୟଦର୍ଶନେ ମନହେଉଛି 


ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷଦର୍ଶୀ ମୁଁ କିମ୍ପା ନହୁଛି ?


ବୃଦ୍ଧ କାଳେ ପ୍ରଭୁ ଚିନ୍ତା ଦେଉଛି !


କରି ନାହଁ ମୁହିଁ ଜ୍ଞାନେ କୁକର୍ମ


ଛାଡି ନାହିଁ ଦିନେ ଭକ୍ତି ଓ ପ୍ରେମ 


ରଖି ଅଛି ସାଥେ ତ୍ୟାଗ ଓ ଧର୍ମ


ରାଷ୍ଟ୍ରହିତେକାର୍ଯ୍ୟ କରୁଛି କର୍ମ !


ତୁହି  ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା ସୃଷ୍ଟି କରିଛୁ


ମନୁଷ୍ୟ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ମୁଖେ କହିଛୁ


ଅମୂଲ୍ୟ ସମ୍ପଦ ଭକ୍ତି ଦେଇଛୁ


ଜ୍ଞାନ ଓ ବିଜ୍ଞାନ ହୃଦେ ଭରିଛୁ !


ଦେଇନି କଷ୍ଟ କାହାକୁ ଜୀବନେ 


ହିଂସା ଦ୍ୱେଷ ଭାବ ରଖିନି ମନେ 


ମନୁଷ୍ୟ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ରଖିଛି ଧ୍ୟାନେ


ଅତିଥି ର ସେବା ଗୃହସ୍ଥା ଜ୍ଞାନେ !


କର୍ତ୍ତବ୍ୟ ଯାହା ମନୁଷ୍ୟ ଧର୍ମର


କରୁଅଛି  ଅଛି  ମୁଁ  ନିରନ୍ତର


ଦର୍ଶନ ଦିଅ ହେ ପ୍ରଭୁ ନିରାକାର 


ଦେଖୁନେତ୍ର ଦିବ୍ୟ ରୂପକୁ ତୋର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract