ହେ ବନ୍ଧୁ
ହେ ବନ୍ଧୁ
ମୁହୂର୍ତ୍ତ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ସମୟର ପ୍ରବାହ
କେତେବେଳେ ଲଙ୍ଘିଯିବ ମତେ
ମୁଁ ଅପାରଗ ଆଉ ଆତଙ୍କିତ,
ହେ ଅମୂଲ୍ୟ ସମୟ
ଲଙ୍ଘିଯାଆନି ମତେ
ତୁମେ କାମଧେନୁ
ତୁମେ କଳ୍ପବୃକ୍ଷ
ହେ ବନ୍ଧୁ ଲଙ୍ଘି ଯାଆନି ମତେ
ପ୍ରୟାସ ମୋର
ତୁମ ସହିତ
ଚାଲିବାକୁ ।
ମୁହୂର୍ତ୍ତ ମୁହୂର୍ତ୍ତ ସମୟର ପ୍ରବାହ
କେତେବେଳେ ଲଙ୍ଘିଯିବ ମତେ
ମୁଁ ଅପାରଗ ଆଉ ଆତଙ୍କିତ,
ହେ ଅମୂଲ୍ୟ ସମୟ
ଲଙ୍ଘିଯାଆନି ମତେ
ତୁମେ କାମଧେନୁ
ତୁମେ କଳ୍ପବୃକ୍ଷ
ହେ ବନ୍ଧୁ ଲଙ୍ଘି ଯାଆନି ମତେ
ପ୍ରୟାସ ମୋର
ତୁମ ସହିତ
ଚାଲିବାକୁ ।