Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Abstract

4  

Niranjan Mishra

Abstract

ହେ ବିଘ୍ନେଶ

ହେ ବିଘ୍ନେଶ

2 mins
389


ହେ ବିଘ୍ନେଶ ବିଘ୍ନରାଜ ବିଘ୍ନ ବିନାଶନ

ସଦାଶିବ ପ୍ରିୟ ସୁତ ଗଉରୀ ନନ୍ଦନ ।


ମାନବ ଦାନବ ଦେବ ସଭିଙ୍କର ପ୍ରିୟ

ତବ ଚରଣ କମଳେ ମୋହର ଆଶ୍ରୟ ।


କପାଳେ ସିନ୍ଦୁର ଚିତା ଦିଶେ ଶୋଭାବନ

ପୃଥୁଳ ଶରୀର ତବ ଦେବ ଗଜାନନ ।


ସୂର୍ପ କର୍ଣ୍ଣ ଏକଦନ୍ତ ତୁମେ ଖର୍ବକାୟ

ସଭିଙ୍କ ଆନନ୍ଦ ଦାତା ସଭିଙ୍କର ପ୍ରିୟ ।


ଗୌରୀପୁତ୍ର ବିନାୟକ ନମୋ ଅଗ୍ରଦେବ

ସର୍ବ କାର୍ଯ୍ୟ ସାଧନ ଅଗ୍ର ପୂଜନେ ତବ ।


ଗଂ ଗଣପତୟେ ନମଃ ଓଁ କାର ସଂଯୁକ୍ତ

ନାମ ଜପ କରି ତବ ସିଦ୍ଧି ଲଭେ ଭକ୍ତ ।


ରକତ ବରନ ବସ୍ତ୍ର ରକତ କୁସୁମ

ଅତି ପ୍ରିୟ ତବ ଆହେ ପ୍ରଭୁ ପ୍ରିୟତମ ।


ସିଦ୍ଧ ବିନାୟକ ସ୍ତୋତ୍ର ତବ ପାଠ ଫଳେ

ଷଣ୍ମାସ ଅବା ବର୍ଷକେ ସିଦ୍ଧି ନିଶ୍ଚେ ମିଳେ।


ବରଷକେ ସିଦ୍ଧି ହେଲା ମୋର ମନୋରଥ

ମିଥ୍ୟା ନୁହେଁ ଏହା ବାରମ୍ବାର କହେ ସତ୍ୟ ।


ମୋଦକ ପ୍ରିୟ ବିଘ୍ନେଶ ଈନ୍ଦୂର ବାହନ

ତ୍ରିବାର କରିଲ ତୁମେ ପୃଥ୍ୱୀ ପ୍ରଦକ୍ଷିଣ ।


ଜ୍ୟେଷ୍ଠ ଭ୍ରାତା କାର୍ତ୍ତିକେୟ ତୁମରି ବୁଦ୍ଧିରେ

ହାରିଲେ କୀର୍ତ୍ତି ସ୍ଥାପିଲ ପିତାଙ୍କ ପାଶରେ ।


ହେ ବିଘ୍ନେଶ ବିଘ୍ନ ହର ପଶିଛି ଶରଣ

ତବ ଚରଣ ପଙ୍କଜେ ଦୀନ ନିରଞ୍ଜନ ।


ନମୋ ଗଣେଶ ବିଘ୍ନେଶ ଗିରିଜାନନ୍ଦନ

ଦୂର କର ବିଘ୍ନ ମୋର ବିଘ୍ନ ବିନାଶନ ।


ଏ ଭାବରେ ନାରୀକେଳ କରିଲେ ଭଞ୍ଜନ

ଭାଦ୍ରବ ମାସର ଶୁକ୍ଳ ଚତୁର୍ଥୀର ଦିନ ।


ରକ୍ତ ପୁଷ୍ପ ରକ୍ତ ବସ୍ତ୍ର ଦେଇ ପୂଜା କଲେ

ସନ୍ତୋଷ ଲଭି ବିଘ୍ନେଶ ବରଦ ହୋଇଲେ ।


ବିଘ୍ନାରଣ୍ୟକୁ ଅନଳ ସ୍ଫୁଲିଙ୍ଗ ପରାୟେ

ଦହନ କରଇ ତୁମ ନାମ ଦେବ ରାୟେ ।


ବିଦ୍ୟା ବିଭବ ପ୍ରଦାନେ ତୁମ୍ଭ ଅଧିକାର

କୃପା କରିବ ବିଘ୍ନେଶ ନମେ ଶ୍ରୀପୟର ।


ଏକଦନ୍ତ ମହାକାୟ କପିଳ ଆବର

ଗଜକର୍ଣ୍ଣକ ନାମ ବିକଟ ଲମ୍ବୋଦର ।


ବିଘ୍ନନାଶ ଗଣାଧିପ ଧୂମ୍ରକେତୁ ଗଣ

ଅଧ୍ୟକ୍ଷ ଭାଲଚନ୍ଦ୍ର ଆବର ଗଜାନନ ।


ଦ୍ବାଦଶ ନାମ ତୁମର ଶୁଚିମନ୍ତ ହୋଇ

ତ୍ରିସନ୍ଧ୍ଯାରେ ପାଠ କଲେ ଅବିଘ୍ନ ହୁଅଇ ।


ସର୍ବ ସିଦ୍ଧି ପ୍ରାପ୍ତ ହୋଇ ହୁଏ ଜାତିସ୍ମର

ଷଣ୍ମାସରେ ବର ପ୍ରାପ୍ତ ହୁଅଇ ସେ ନର ।


ବିଦ୍ୟାର୍ଥୀ ବିଦ୍ୟା ଅର୍ଥାର୍ଥୀ କରେ ଧନ ଲାଭ

ପୁତ୍ରକାମୀ ପୁତ୍ର ମୋକ୍ଷକାମୀ ମୋକ୍ଷ ଲାଭ ।


ଅଷ୍ଟ ବ୍ରାହ୍ମଣଙ୍କୁ ଲେଖି ସମର୍ପଣ କଲେ

ବିଦ୍ୟା ସିଦ୍ଧି ହୁଏ ନାହିଁ ସନ୍ଦେହ ଏଥିରେ ।


ହେ ବିଘ୍ନେଶ କୃପାମୟ ଏହି କୃପା କର

ତୁମ ଶ୍ରୀଚରଣେ ସଦା ରହୁ ମତି ମୋର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract