Sahadev Behera

Inspirational

4  

Sahadev Behera

Inspirational

ହାଟ

ହାଟ

1 min
169



କେ ଜାଣେ ଦଇବ  କେବେ ଯେ ଡାକିବ

      କେ ପାରିବ ତାହା କହି 

କେତେ ଛନ୍ଦେ ଛନ୍ଦ  କେବେ ମହାନନ୍ଦ 

     କେବେ ଦୁଃଖ ନିଏ ବହି । 1

      

କେମିତି ଜାଣିବ   କେତେ ମାୟା ତାର 

       କେ ଅବା ବୁଝିବ ତାହା 

କେବେ ସେ ହସାଏ  କେବେ ଯେ କନ୍ଦାଏ

      କେବେ ପୁଣି ହୁଏ ସାହା । 2


କେତେ ରଙ୍ଗେ ରଙ୍ଗ  କେତେ ଯେ ରସାଏ

     କେତେବେଳେ ରଙ୍ଗ ଖାଲି 

କେତେ ଦିନ ଲାଗି  କେତେ ଯେ ସଉଦା 

     କେବେ ଭାଙ୍ଗି ଦିଏ ଚୁଲି । 3


କେମିତି ଜୀବନ   କେମିତି ମରଣ 

     କେବେ ଯେ ସରିବ ହାଟ 

କେହି ନ ପାରଇ   କେବେ ସେ ହିସାବ 

     କେତେ ଯେ ରହିଛି ବାଟ ।4

     

କେତେ ଦିନ ପାଇଁ  କେତେ ଆଣ୍ଟ କରୁ

     କେବଳ ମାୟାରେ ପଡି 

କେତେ ବେଳେ ପ୍ରାଣ   କେବେ ଯିବ ଛାଡି 

      କେବେ ସିଏ ନେବ ଭିଡି । 5 

     


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational