Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Inspirational

3  

Satyanarayan Sahoo

Inspirational

ହାତରେ ସମୟ

ହାତରେ ସମୟ

2 mins
134


ସରି ସରି ଆସେ ହାତ ରେ ସମୟ 

ଗଡ଼ି ଗଡି ଯାଏ ବିତି

ଦିନ ପରେ ରାତି ଆସଇ ଆଗକୁ

ରାତି ପରେ ଦିନ ଗତି ।


କରୁଛି ନିଇତି ଘଣ୍ଟା କଣ୍ଟା ଘୁରି

ବୁଲୁଛି ସୁତିବ୍ର ତର

ସରି ସରି ଆସେ ହାତ ରେ ସମୟ

ଅବିରତ ବହିଚିର ।


ହାତରେ ସମୟ ସରି ସରି ଆସେ

ଶୋଇ ରହି କେତେ କାଳ ।

ଅଯଥାରେ ବୃଥା ବ୍ୟୟ କରି ଦେଉ

କରିବ କେ ? ଅଟକଳ !!!!


ବହୁ ପରିମାଣ ସମୟ ଯାଇଛି

ଅଯଥାରେ ହୋଇ ବ୍ୟୟ

ଶ୍ରମ କରି ଥିଲେ ଜୀବନ ହୁଅନ୍ତା

ଆହା କେଡ଼େ ମଧୁମୟ ।


ମଣିଷର ଭାବ ଅଭାବ ଆକାଂକ୍ଷା

ପୂରଣ ନହେଲେ ନାହିଁ

କହି ବୁଲୁ ଥାଏ ଅବିରତ ସିଏ

ହାତରେ ସମୟ ନାହିଁ ।


ସମୟ କ୍ରମରେ କାର୍ଯ୍ୟ କରିବାରେ

କୌଶଳ ପ୍ରୟୋଗ କରି

ଆପଣା ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ପୂରଣ ସକାସ

ଜନେ ଥାନ୍ତି ବିଧି ଗଢି ।


କାର୍ଯ୍ୟ ଧାରା କ୍ରମ ହୁଏ ସମ୍ପାଦନ

ସମୟ ସାରଣୀ ଘେନି 

ପୁଲକିତ ଖୁସି ମଉଜେ ଉଲ୍ଲସି

ଉଠନ୍ତି ସକଳ ପ୍ରାଣୀ ।


ଅଳସୁଆ ହୋଇଥାନ୍ତି ଯେତେ ରହି

ସବୁ ଟୋକା ବୁଢ଼ା ବୁଢ଼ୀ

ଦୁର୍ମୂଲ୍ୟ ସମୟ ମଉଜ ରେ ବ୍ୟୟ

କରି ଦ୍ୟନ୍ତି ଆଗେ ଛାଡ଼ି ।


ପଛରେ କହନ୍ତି ହାତ ରେ ଆମର

ସମୟ ହୁଏ ନା ଧରି

ବିତି ଯାଉ ଅଛି ଅବିରତ ବହି

ଯାଏ ନଦୀ ସ୍ରୋତ ପରି ।


ହାତ ରେ ସମୟ ଧରି ହୁଏ ନାହିଁ 

କରିବୁ କିପରି କାମ

ଅଭାବରୁ ରକ୍ଷା ପାଇବା ଉପାୟ

କି ଅବା ପ୍ରତି ବିଧାନ ।


କରି ନ ପାରି ବୁ ଅଢେଇ ଦିନିଆ

ଜୀବନ ଆମର ଏହି

ଯେତେ ଦିନ ଯାଏଁ ରହି ଥିବୁ ଭବେ

ମଉଜେ ଦେବା ବିତାଇ ।


ଆୟୁ ବୃଦ୍ଧି ପାଏ  ସଫଳତା ମିଳେ

ହାତ ରେ ସମୟ ଧରି

ପାରି ଥିଲେ ସିନା ଦୁଃଖ  ଦୁର୍ଘଟଣା

ଯାଇ ଥାଏ ଯେ ଦୂରେଇ ।


ଏଣୁ କି ସଭିଏଁ ଆପଣା ହାତ ରେ

ଧରିବା ସମୟ ଆସ

କ୍ଷଣିକ ଜୀବନେ ପବିତ୍ର ଉତ୍ସାହ

ଧରି ରଖି ଯିବା ଯଶ ।


ଦିବ୍ୟ ଭାବ ଭରା ଉନ୍ମାଦନା ଧରି 

ଆଳସ୍ୟ ଶକ୍ତିହୀନତା

ଦୂରେଇ ସଂଗ୍ରାମ ରଚି ଅବିରାମ

ଚେଷ୍ଟା କରି ସଫଳତା ।


ହାସଲ କରିବା ହାତ ରେ ଧରିବା

ସମୟ ସଭିଏଁ ଆସ

ସମୟ ହିଁ ଦିଏ କ୍ଷଣିକ ଜୀବନେ

ସୁଖ  ଶାନ୍ତି  ଓ ସନ୍ତୋଷ ।


ସମୃଦ୍ଧି ପଥରେ ହୋନ୍ତି ଅଗ୍ରସର

ହାତ ରେ ସମୟ ଧରି

ପରିଶ୍ରମୀ ଜନେ ଆପଣାର କାମେ

ଦେଖ ରତ କେଉଁ ପରି ।


ଅଳସୁଆ ହୋଇ ଜନେ ଥାନ୍ତି କହି

ହାତ ରେ ସମୟ ନାହିଁ

କିନ୍ତୁ ପରିଶ୍ରମୀ ସମୟ କୁ ଧରି

ସାଧନେ ଥାଆନ୍ତି ଧାଇଁ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational