Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Action Inspirational Others

3  

Chittaranjan Nanda

Action Inspirational Others

ହାରିନାହିଁ, ହାରିବନି ଶ୍ରମିକ

ହାରିନାହିଁ, ହାରିବନି ଶ୍ରମିକ

1 min
192


ବାକ୍ୟ ବୀର ମାନେ ଅର୍ଥ 

କ୍ଷମତା ଲୋଭରେ 

ଯେବେ ହୁଅନ୍ତି ଅନ୍ଧ, କଥା 

କୁହନ୍ତି ଚାତୁରିରେ।


ଅହଂକାର ହିଂସା କୂଟ କପଟେ 

ପାଲଟି ଥାଆନ୍ତି ରାକ୍ଷସ

ସାମ୍ରାଜ୍ୟ ନିନ୍ଦିତ ହୁଏ, ସଇତାନ 

ଦିନେ ହରାଏ ବିଶ୍ୱାସ ।


ସୃଷ୍ଟି କରେ କେତେ ଚକ୍ରବ୍ୟୁହ ଓ ମିଥ୍ୟା 

କୁଚକ୍ରର ପ୍ରଚାର

କରେ ମିଛ ର ପ୍ରଚାର, ସତ୍ୟତା କିଛି 

ସମୟ ହୁଏତ ନାଚାର ।


ସେଇ ସଇତାନ ନିର୍ବିଘ୍ନରେ କରେ 

ଧରମ ପ୍ରଚାର

ଧର୍ମ ଯୁଦ୍ଧ ଅନିର୍ବାଯ୍ୟ ବୋଲି, ଦିଏ 

ସିଂହ ହୁଙ୍କାର ।


ଅତ୍ୟାଚାରୀ ଶାସକ କାହୁଁ ଜାଣିଵ 

କୃଷକ ଭାଇର ଶ୍ରମ 

ଖରା, ବର୍ଷା, ଶୀତରେ କୃଷକର 

ସବୁ କ୍ଷେତ ବାଡ଼ିର କର୍ମ ।

 

ଗ୍ରାସି ଯାଏ ଅନ୍ୟାୟ ଅସତ୍ୟ, 

ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ମଣିଷେ

ଜୀଇ ଥାଏ ନିତି ମରି ମରି, ନୀରିହ 

ଲୋକ ନିରାଶେ ।


ହାରିନାହିଁ ହାରିବନି କେବେ ଶ୍ରମିକ 

କୃଷକ ଏ ଦୁନିଆର

ପାପାଚାରୀ ମାନଙ୍କୁ ବିନାଶ କରିବା

ପାଇଁ ସୃଷ୍ଟି ହୁଏ ବିପ୍ଳବର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action