Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Snigdha Nayak

Abstract

3  

Snigdha Nayak

Abstract

ଏମିତି ଏକ ଚିତ୍ରକାର

ଏମିତି ଏକ ଚିତ୍ରକାର

1 min
373


ଧରି ରଙ୍ଗତୁଳୀ ଟିଏ ରଙ୍ଗାଇ ଦିଅନ୍ତି କି

ଆଜି ର ଏ ବେରଙ୍ଗ ଆକାଶ କୁ

ଆଙ୍କି ଦିଅନ୍ତି କି ଏକ ପୂର୍ଣ ଚନ୍ଦ୍ର

ଏ ଅମାବାସ୍ୟା ର କାଳରାତ୍ର ରେ


ଭରିଦିଅନ୍ତି କି ବେରଙ୍ଗ ମୃତ୍ତିକା ରେ

ଆଙ୍କି ହୋଇଥିବା ପତ୍ରଝଡା

 ବୃକ୍ଷଗୁଡିକର ଡାଳକୁ ସବୁଜ ରଙ୍ଗରେ


ଆଙ୍କିଦିଅନ୍ତି କି ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ଟିଏ

ଏ ବିରହ ବର୍ଷା କୁ ଏଡାଇ

ଗଢ଼ି ଦିଅନ୍ତି କି ଏ ଭଗ୍ନ ବସାଟିକୁ

ସ୍ନେହ, ପ୍ରେମ, ବିଶ୍ୱାସ ର ପଥର ଦେଇ

ଯୋଡି ଦିଅନ୍ତି କି ଅତୁଟ ପ୍ରେମ ବନ୍ଧନରେ

ଏ ଯୁଗଳପ୍ରେମୀ ଙ୍କୁ ଇଶ୍ୱର ଙ୍କ ଏ ଯୋଡ଼ା ସମ୍ପର୍କ ଙ୍କୁ


ଖୋଲା ଆଖିରେ ସଜାଇ ଦିଅନ୍ତି କି

ବନ୍ଦ ଚକ୍ଷୁର ସେ ଅସୁମାରୀ ସ୍ବପ୍ନଗୁଚ୍ଛକୁ

ଏଡାଇ ଦିଅନ୍ତି କି ଜୀବନର

ଝଡ଼ଝଂଜାପୂର୍ଣ୍ଣ ଋତୁଚକ୍ରକୁ


ଦେଇପାରନ୍ତି କି ମଧୁର ମୂର୍ଚ୍ଛନା ର ଏକ ନବସ୍ୱର

ବେଦନାରେ ପୂର୍ଣ କବି ର କବିତା ଟି କୁ

ବଦଳାଇ ଦିଅନ୍ତି ଦେଇ ଫଗୁଣ ର ଗୋଲାପୀ ରଙ୍ଗ

 ଆଜିର ଏ ବିନାଶକାରୀ କାଳ ବୈଶାଖିକୁ


ବୁହାଇ ଦିଅନ୍ତି ମରୁଉଦ୍ୟାନ ର ଶୁଷ୍କ ବିରହ ନୀର କୁ

ଶୀତଳ, ସ୍ବଛ ପ୍ରେମଗଙ୍ଗା ରୂପରେ

 ଲଗାଇ ଦିଅନ୍ତେ କି ଇଶ୍ୱର ତାଙ୍କ ମୋହର 

ମୋ ଇଚ୍ଛା ଶକ୍ତିର ଏହି ରଙ୍ଗକୁ

ବେରଙ୍ଗ କୁ ରଙ୍ଗ ଦେଇ

ବଦଳାଇ ଦିଅନ୍ତି ସମୟ ର ଏ କାଳଚକ୍ର କୁ

ହେଇ ପାରନ୍ତି କି ମୁଁ ଏମିତି ଚିତ୍ରକାର ଟିଏ....??


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract