Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

4  

Kalandi pal

Inspirational

ଏକ ତରଫା ପ୍ରେମ

ଏକ ତରଫା ପ୍ରେମ

1 min
408


ମନେ ମନେ ଭଲ ପାଉଥିଲି ମୁହିଁ

    ଗୋଟିଏ ସୁନ୍ଦରୀ ଝିଅ

କନକ ବରନା ମୃଗୁଣୀ ନୟନା

    ପଦ୍ମ ଫୁଲିଆ ତା ମୁହଁ ।


ଚାଲି ଯାଉ ଥିଲେ ଫୁଟି ଉଠୁଥିଲା

    ସତେକି ପଥେ ପଦୁଅଁ

ହସି ଦେଉଥିଲେ ମୁକ୍ତା ଝରୁଥିଲା

    ତନୁ ପାତେଳି ତା ଦେହ ।


ଶୟନେ ସପନେ ଭାବୁଥିଲି ମନେ

    ସଦା ହସ ହସ ମୁହଁ

ଆକାଶର କୟାଁ ଚିଲିକାର ମାଛ

   ଭାବି ମନେ ଉଠେ କୋହ ।


ଭାବିଲି ଦିନେ ମୁଁ କହିବି ତା ଆଗେ

   ମୋ ମନ ଅଡୁଆ ସୁତା

ଜଗି ଜଗି ଦିନେ କହିଲି ତା ଆଗେ

    ମୋ ମନ କଲା ସେ ପିତା ।


ମୁହଁ ତାର ମୋଡ଼ି ଛାଡିଲା ସେ ରଡି

    ଭୟରେ ଥରିଲା ଦେହ

ମନକୁ ବୁଝେଇ    ଘଡ଼ିଏ ରହିଲି 

    ଶୋଇଲି ମାଡି ମୁଁ ମୁହଁ ।


ନାହିଁ ମୋବାଇଲ ଚାଟିଙ୍ଗ କରିବାକୁ

    ଚିଠି ଖଣ୍ଡେ ଦେଲି ଲେଖି

କୁନି ପିଲା ହାତେ ପଠାଇ ତା ପାଶେ

    ରହିଲି ଉତ୍ତରେ ଟାକି ।


କିକଥା ହେଲାରେ କିକଥା ହେଲାରେ

    ତାର ଭାଇ ଶଳା ଆସି

କଥାବାର୍ତ୍ତା ନାହିଁ ବାଇଶି ପୋଳିଆ

   ଦେଲା ମୋ ପିଠିରେ କଷି ।


ତଳେ ପଡି ଗଲି ହୋଇ ହାମୁଡ଼େଇ

   ଫାଳେ ଦାନ୍ତ ଗଲା ଭାଙ୍ଗି

ସେତିକିରେ ତାର ମନ ବୁଝିଲାନି

   ଥାନରେ ଦେଲା ସେ ଠୁକି ।


ମନେ ମନେ କେତେ ଭାବୁଥିଲି ମୁହିଁ

    ସପନ ରାଇଜ କଥା

ସେଇ ସପନଠୁ ତା ଭାଇ କରମ

  ବଢ଼ାଇ ଦେଲା ମୋ ବ୍ୟଥା ।


ଭାବିବିନି ଦିନେ ପ୍ରେମ କଥା ମନେ

    ଫାଳେ ଦାନ୍ତ ଦେଲି ଦାନ

ଏକ ତରଫାର   ପ୍ରେମକୁ ଜୁହାର

    କେହି ନ ବଳାଅ ମନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational