Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

ନିରଂଜନ ପଧାନ

Abstract Inspirational

4.0  

ନିରଂଜନ ପଧାନ

Abstract Inspirational

ଏଇତ ଜୀବନ

ଏଇତ ଜୀବନ

1 min
258


ଜୀବନ ନୁହଇ ଫୁଲ ଭରା ପଥ 

ଚାଲିଲେ ବାଧିବ ନାହିଁ ।

 ଚାଲିବାକୁ ହବ ଜୀବନ ର ପଥ

କଣ୍ଟା ର ଆଘାତ ସହି ।

ଜୀବନ ଟା ଗୋଟେ ଅବୁଝା କବିତା

ଯାହା ସହଜରେ ପଢି ବୁଝି ହୁଏ ନାହିଁ।

ଜୀବନ ନୁହଁଇ ମାଟି ର କଣ୍ଢେଇ

ଖେଲି ଭାଙ୍ଗି ଦେବା ପାଇଁ ।

 ଜାବନ ଟା ଯଦି ହୁଏ ଏକ ପ୍ରଶ୍ନ

ଏହାର ଉତ୍ତର ଖୋଜିବା ଟା ଭାରି କାଠିକର ପାଠ।

ଏମିତିକା ଅଟେ ଏଇ ଜୀବନ ର ବାଟ

ଯାର ଦୂରତା ବି ମାପିବା ଟା ଭାରି କଷ୍ଟ ।

ଜୀବନ ଟା ଆମ ସମୁଦ୍ର ପରିକା 

ଯାର ଗଭୀରତା ସହଜରେ ମାପି ହୁଏ ନାହିଁ ।

ଜୀବନ ଟା ଏକ ଏମିତିକା ବହି ଯେ

ଯାର ପ୍ରତି ପୃଷ୍ଟାରେ ଦୁଃଖ ଥାଇ ।

ଜୀବନ ଟା ଏକ ଏମିତି ଗୀତ ଯେ

ଯାର ସ୍ୱର ଯେତେ ଖୋଜିଲେବି ମିଲେ ନାହିଁ ।

ଏଇ ଜୀବନ ଟା ଏକ ଏମିତି ଯୁଦ୍ଧ ଯେ

ଯେଉଁଠି ସଂଘର୍ଷ ର କେବେ ଅନ୍ତ ହୁଏ ନାହିଁ ।

ଜୀବନ ଟା ଏକ ଏମିତି ପାଠ ଯେ 

ଯେଉଁଠି ଶିକ୍ଷା ର କେବେ ସମାପ୍ତି ନାହଁ ।

ଜୀବନ ଟା ଗଢା ଆମ ଏମିତି ଅକ୍ଷରେ

ଯେଉଁ ଅକ୍ଷର କେବେ ଚିହ୍ନି ହୁଏ ନାହିଁ ।

ଜୀବନ ଟା ଆମ ଏମିତି ପଥ ଯେ 

ଯେଉଁଠି ଥରେ ଚାଲିଗଲେ ପଛକୁ ଫେରି ହୁଏ ନାହିଁ।

ଜୀବନ ରାସ୍ତା ରେ ସୁନ୍ଦର ଜୀବନ ସାଥିଟେ

ପାଇଲେ

ସହଜ ରେ ଜୀବନ ର ରାସ୍ତା ଟା ହୋଇଯିବା ପାରି ।



Rate this content
Log in