Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

GAGAN KUMAR DASH

Romance

3  

GAGAN KUMAR DASH

Romance

ଏ ତ ତୁମ ଆମ ସୁନାର ସଂସାର

ଏ ତ ତୁମ ଆମ ସୁନାର ସଂସାର

1 min
238



ମୋର ଅପେକ୍ଷାରେ

ତୁମର ସମୟ ନଥାଏ

ତୁମେ ଆସି ପାରନି

ହଠାତ୍

ତୁମେ ଆସିଲେ

ମୋର ବ୍ୟସ୍ତତା ଭିତରେ

ମୁଁ ଭେଟି ପାରେନି ।


ତୁମର ଅପେକ୍ଷାରେ

ମୋର ବେଳ ନ ଥାଏ

ମୋର ବେଳ ଥିଲାବେଳେ

ତୁମେ ଭାରି ବ୍ୟସ୍ତ

ଆଗନ୍ତୁକ ଅତିଥି ଚର୍ଚ୍ଚାରେ ।


ମୁଁ ଗପିଲା ବେଳେ

ତୁମେ ହୋଇ ଥାଅ

ଅନ୍ୟମନସ୍କ, ଚିନ୍ତାଗ୍ରସ୍ତ

ତୁମର ଗପ ବେଳେ

ମୋ ଯୌଥ ପରିବାରରେ

କୋଳାହଳ, ଅତିଥିର ଚର୍ଚ୍ଚା ।


ତୁମର ଇଚ୍ଛା ରେ

ମୁଁ କିଛି କରିପାରେ ନାହିଁ

ମୋର ଇଚ୍ଛା ରେ

ତୁମେ ରୋଷେଇ ର ଘରେ ।


ଜୀବନଟା ଛିଃ ଲାଗିଯାଏ

ରସପୂର୍ଣ୍ଣ ସମୟରେ

ନିରସ ହୋଇଯାଏ

ଆମର ପ୍ରତ୍ୟେକ ଆଶା

ଏ ତ ତୁମ ଆମ ସୁନାର ସଂସାର ।




Rate this content
Log in