Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Comedy Drama

3  

ବି. ନିରୁପମା

Comedy Drama

ଦୁଇଟି କବିତା: କୋଡ଼ୁଥିବ ଏଠି ମୁଣ୍ଡ

ଦୁଇଟି କବିତା: କୋଡ଼ୁଥିବ ଏଠି ମୁଣ୍ଡ

2 mins
51



ମୋତେ ଦେଖି କିଆଁ କିରିକିରି ହୋଇ

ହସୁଛ ଏମିତି ତମେ ,

ସାଙ୍ଗଙ୍କ ଆଗରେ ଚୁଗୁଲି କରୁଛ

ଜାଣି ଗଲିଣି ମୋ ନାମେ ।


ବାପ ଘରେ ବଡ଼ ଅଲିଅଳି ଥିଲି

ଚିନ୍ତା ନ ଥିଲା ମୋ କିଛି ,

ସକାଳ ପହରୁ ରାତି ଅଧଯାଏ 

ଏଠି କେତେ ଖଟୁଅଛି ।


ସେଇଥିରେ ପୁଣି ବାବୁଙ୍କର ମୋତେ

"ୟା କର ତା' କର" ରଡ଼ି ,

ଶାନ୍ତିରେ ବି ଟିକେ ବିଶ୍ରାମ ମିଳୁନି

କେତେବେଳେ ଦୁଇ ଘଡ଼ି ।


କୋଉଦିନ ଟିକେ ଝାଡ଼ୁ ମାରିଲ କି  

ରୋଷେଇ କରିଲ ବୋଲି ,

ସାଙ୍ଗଙ୍କ ଆଗରେ ସେ କଥା ଗପିବ

ମୋଅରି ପଛରେ ଖୋଲି ।


ଶାଢ଼ି ଦୁଇଖଣ୍ଡ ଇସ୍ତ୍ରୀ କରିଲ ଯେ

ପାହାଡ଼ଟା ଦେଲ ଟାଳି ,

ଯେତେ କହିଲେ ବି ଏ ଖୋଇ ଛାଡ଼ୁନ

ମାଗିକି ଖାଉଛ ଗାଳି ।


ରୋଜଗାର କରି ଆଣୁଅଛ ଯାହା

ମୋ ଖର୍ଚ୍ଚକୁ ପରା ଅଧା ,

କେଡ଼େ ହୀନିମାନ କରିଅଛ ହାୟ

କାନ୍ଦି ମରୁଅଛି ସଦା ।


କାହାକୁ କହିବି-ମୋ କପାଳ ଫଟା

ଧରିଲି ତୁମର ହାତ ,

ସବୁବେଳେ ଖାଲି ମୋ ଖୁଣ ଦେଖୁଛ

ଯେମିତି ସରଗ ଦୂତ ।


କହିଲେ କହୁଛ-ତୁମ କଥା ନୁହେଁ

ହେଉଥିଲୁ ଦୁଃଖ ସୁଖ ,

ଭାବିଛ ମୁଁ କିଛି ବୁଝି ପାରିବିନି

ଯେମିତିକା ଗୋଟେ ମୂର୍ଖ ।


ସାବଧାନ ଆଜି କରି ଦେଉଅଛି

ମୋ ନାମେ ଖୋଲିଲେ ତୁଣ୍ଡ ,

ବାପଘର ସିଧା ଚାଲିଯିବି ମୁହିଁ

କୋଡ଼ୁଥିବ ଏଠି ମୁଣ୍ଡ ।



"ଓଗାଳୁଛ ଖାଲି ନିଆଁ"


ଏବେ ସେତିକିରେ ତୁନି ହୋଇଯାଅ

ମୁହଁ ଖୋଲନାହିଁ ଆଉ ,

ଏ ଘରକୁ ତୁମେ ଆସିବା ଦିନରୁ

ସମ୍ଭାଳୁଛି ତୁମ ଦାଉ ।


କୋଉଦିନ ତୁମେ ଆଠଟା ନ ହେଲେ

ଛାଡ଼ିଅଛ କୁହ ଶେଯ ,

ସେତେବେଳକୁ ମୁଁ ସାରିଥାଏ ପରା

ଘରକର ଅଧା କାର୍ଯ୍ୟ ।


ଗାଧୋଇ ପାଧୋଇ ସଜବାଜ ହୁଅ 

ଆଇନା ଆଗରେ ବସି ,

ଚାହା ,ଜଳଖିଆ ଦେଇକରି ମୁହିଁ

ଅଫିସକୁ ଯାଏ ହସି ।


ଅନ୍ତରଟା ପଛେ କୁହୁଳୁ ଥାଏ ମୋ

କହେନାହିଁ ମୁହଁ ଖୋଲି ,

ଖାଇ କରି ତୁମେ ପରଚର୍ଚ୍ଚା କର

ୟା ଘର ତା'ଘର ବୁଲି ।


ଖଟି ଖଟି ମୁହିଁ ଘରକୁ ଫେରିଲେ

ଦୋକାନରୁ ପିଏ ଚାହା ,

ଗୋଟି ଗୋଟି କରି ସବୁ ଆଣେ ପରା

ବରାଦଟି କର ଯାହା ।


ସଞ୍ଜକୁ ସାଥୀରେ ବୁଲାଇ ନିଏ ତ

ଏଠି ସେଠି ଯେଣେ କୁହ ,

ସିନେମା ,ସପିଂ, ସରିଲା ପରେ ପା'

ହୋଟେଲରେ ପେଟେ ଖାଅ ।


କୋଉଦିନ ଏଠି କାମ କରିଛ ଯେ

ବିଶ୍ରାମ ମିଳୁନି କୁହ ,

ଦୋଷ ନ ଧରି ମୁଁ ସମ୍ଭାଳି ଗଲାରୁ

ବଢ଼ି ଯାଉଅଛି ମୁହଁ ।


ଚାଲିଯିବ ବୋଲି ଧମକ ଦେଉଛ

ଯାଉନ ରହିଛ କିଆଁ ,

ସବୁବେଳେ ଏଠି ମୁହଁ ଖୋଲୁ ଖୋଲୁ

ଓଗାଳୁଛ ଖାଲି ନିଆଁ ।


ତୁମେ ଚାଲିଗଲେ ବାପା ,ମାଆ ଆସି

ଶାନ୍ତିରେ ରହିବେ ଏଠି ,

ବାପଘର ସୁଖ ଝୁରି ହେଉଅଛ

ଗଲେ ତ ଭୋଗିବ ସେଠି ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy