Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Inspirational

4  

Niranjan Mishra

Inspirational

ଦୁଇ କୁଳ ହିତା ନାମ ତା' ଦୁହିତା

ଦୁଇ କୁଳ ହିତା ନାମ ତା' ଦୁହିତା

1 min
249



ଝିଟିଏ ଘରେ ଜନମ ହୋଇଲେ

ପିତାର ବଢେ ଆୟୁଷ ।

ସର୍ବ ସୁଲକ୍ଷଣୀ ହେଲେ ସେ ଝିଅଟି

ପିତାର ବଢଇ ଯଶ  ।


ସେନେହ ଆଦର ପାଇ ସେ ଝିଅଟି

ବାପଘରେ ବଢିଥାଏ ।

ମାଆଠୁ ସଂସ୍କାର ପାଇ ଝିଅ

ଘରକରଣାକୁ ଆପଣାଏ ।


ପାଠପଢା ସହ ଘରର ଖବର

ଟିକିନିଖି ରଖୁଥାଏ ।

ଘର ସଜାଡିବା ଅତିଥି ସତ୍କାର

ଆଦି ସବୁ କରୁଥାଏ ।


ଘରର ସମ୍ମାନ ରଖଇ ଝିଅଟି

କୁଳ ହୁଅଇ ପବିତ୍ର ।

ହାତକୁ ଦି ହାତ ହେଲା ଯେବେ ଝିଅ

ଶାଶୁଘରେ ଉପଗତ ।


ସ୍ବାମୀ ଶାଶୁ ଶଶୁର ନଣନ୍ଦ ଯାଆ

ଦିଅର ଆଦିଙ୍କ ମନ ।

ନେଇ ଚଳି ରଖେ ଗୁରୁ ଗୁରୁଜନ

ବନ୍ଧୁ ବାନ୍ଧବଙ୍କ ଧ୍ୟାନ  ।


ସର୍ବଂସହା ହୋଇ ଦୁହିତା ଚିନ୍ତଇ

ପିତୃ ପତିକୁଳ ହିତ ।

ଉଭୟ କୁଳର ହିତକୁ ମଣଇ

ନିଜର ହିତ ସନ୍ତତ। ।


ଦୁଇ କୁଳ ହିତା ନାମ ତା' ଦୁହିତା

ଜନନୀ ଜାୟା ଭଗିନୀ ।

ରୂପେ ବିରାଜିତା ହୁଅଇ ଦୁହିତା

ସର୍ବ ସୁଖ ବିଧାୟିନୀ  ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational