Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bidyadhar Mantry

Abstract Classics Inspirational

3  

Bidyadhar Mantry

Abstract Classics Inspirational

ଦୁଃଖରେ ଲିଖିତ

ଦୁଃଖରେ ଲିଖିତ

1 min
137


କବିତାରେ ଭାବ ଓ ରସର ମିଳନ

ହୃଦୟର ଆବେଗକୁ କବିତାର ରୂପ

ଯେବେ ହୃଦୟ ରେ ଦୁଃଖ ଥାଇ ,କବିତାର ସୃଷ୍ଟି

କବିତାରେ ମିଶିଥାଏ ଦୁଃଖ ଆଉ ଶୋକ।


ପାଠ କଲେ ସେଇ ଦୁଃଖର କବିତା

ଅବିରତ ଧାରରେ ଝରି ପଡେ ଲୁହ

ଦୁଃଖୀ ପାଠକ ର ନୟନ କୋଣରୁ।


 ପାଠକ ର ନିଜସ୍ଵ ଦୁଃଖ ବି ଜଡ଼ିତ 

ସେଇ ଦୁଃଖ ଭରା କବିତା ଶବ୍ଦରେ

ଲୁହରେ ପ୍ରତିବିମ୍ବିତ ହୁଏ ଲୁହ ଅନ୍ୟର।


କବିତାରେ ଭାଷାର ଆଦ୍ରତା

ସ୍ପର୍ଶ ହୁଏ ହୃଦୟ ର ନିଭୃତ ସ୍ତରକୁ

ଦୁଃଖରେ ଲିଖିତ କବିତା ସଂଜୀବନୀ ର ଭ୍ରମ

ଶୋକ ସନ୍ତପ୍ତ ହୃଦୟରୁ କଷ୍ଟ ହୁଏ ଦୂର

ସେଇ ଦୁଃଖର କବିତା ହିଁ ନୀରବ ପ୍ରାର୍ଥନା।


ଲିଖିତ କବିତା ରୂପରେ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ନାମ

ପାଠକ ର ନିଜସ୍ଵିକରଣ

ଯନ୍ତ୍ରଣା ର ଅନୁଭବ ରୁ ଲୁହ ପ୍ରବାହିତ

ଲୁହର ଝରଣା ବି ଗଭୀର ଠୁ ଆହୁରି ଗଭୀର।


ଦୁଃଖରେ ଲିଖିତ କବିତା

କବିତାରେ ଦୁଃଖ ର ଭାଷା ଓ ଶବ୍ଦ

ଏକ ନୀରବ ପ୍ରାର୍ଥନା ସମର୍ପିତ ସର୍ବନିୟନ୍ତାଙ୍କୁ।


ଆସେ ଯଦି ଦୁଃଖ ଓ ଅନ୍ଧାର

ହେଉ ଯେତେ ଘନୀଭୂତ

ଧୈଯ୍ୟ ଓ ସାହସ ସହିତ

ଲେଖିବାକୁ ହେବ ନୀରବ ପ୍ରାର୍ଥନା

ସମର୍ପିତ ହେଉ ଈଶ୍ୱରଙ୍କୁ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract