Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ଦୁଃଖୀ ମଣିଷର ମହତ କେତେ

ଦୁଃଖୀ ମଣିଷର ମହତ କେତେ

1 min
12


କରି କରାଉଛ ତୁମେ ହିଁ କେବଳ

ଯାହା ହେଉଅଛି ଏହି ଜଗତେ

ତୁମେ ତ ଜାଣିଛ ଆହେ ଲୀଳାମୟ

ଦୁଃଖୀ ମଣିଷର ମହତ କେତେ ।


କିଏ ବା ପଚାରେ ତାକୁ ଏଠାବରେ

ଦୁଃଖରେ ଅଛି କି ସୁଖରେ ଅଛି

ଶୋଷଣ, କଷଣ, ମିଥ୍ୟା ଅତ୍ୟାଚାର

ସହି ସହି ସିଏ ଥକି ପଡୁଛି ।


ଗଣ୍ଡେ ଖାଇ ଦଣ୍ଡେ ଜୀଇଁବା ପାଇଁକି

ଥିବାରୁ ଅଭାବ ସମ୍ବଳ ପାଖେ

ସାହସ ଜୁଟାଇ ନ ପାରଇ ସିଏ

ଦାଣ୍ଡେ ବୋଲିବାକୁ ପଦିଏ ମୁଖେ ।


ନଥିବାରୁ ଧନ ଯଶକୀର୍ତ୍ତିମାନ

କରି ହାତଛଡା ବିଳପେ ନିତି

ତା' ପାଇଁ ସଂସାର ଯାତନାର ଦ୍ବାର

ଠେଲି ଠିଆ କରେ କାଳର ଗତି ।


ତୁମେ ଦୟାମୟ କରୁଣାସାଗର

ଯେବେ କୃପାଦୃଷ୍ଟି ଫେରାଇ ନେବ

ରଖିବ କାହଠି ବିଶ୍ବାସ ଭରସା

ଆଶା ବାଲିବନ୍ଧ ପାଲଟି ଯିବ ।


ହୃଦୟ କାତର ଆକୁଳେ ଅଧୀର

ତଥାପି ତୁମକୁ କରି ସ୍ମରଣ

ସକାଳ ସଞ୍ଜରେ ରାତିର ଶେଯରେ

ଡାକୁଥିବ ରଖ ହେ ଭଗବାନ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational