Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Das

Inspirational

3  

Jagannath Das

Inspirational

ଶରତ ଋତୁ

ଶରତ ଋତୁ

1 min
138



ଶରତ ଋତୁ ର

ପ୍ରଭାତ ତପନ

କନକ କିରଣ ଧରାରେ ପଡେ ।


ଶତ ଶିହରଣ

ମୃଦୁ ସମୀରଣ

ମାନସେଆନନ୍ଦ ଆକାଶେ ଉଡେ ।


ବିଜନ ପୁଲିନେ

ଗଗନ ଆଲୋକେ

ଅମଳ ସୁପାତି ସାଜିଣ ଉଠେ ।


ଏହି ଭୁ ଭାଗର

ଝରା ଶେଫାଳି ର

ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟରହାର ଫିଟିଣଲୋଟେଶ।


ବିହଙ୍ଗମ ମାନେ 

ପ୍ରାଣ ଉଛୁଳାନ୍ତି

ସରସ ହରଷ ଧରା ରେ ମାତି ।


ଝରା ମାଳତୀ ର

ଫୁଲ ଡ଼ାଲା ଧରି

ଶରତ ଖେଳିବ ଦିମାସ ନିତି ।


ହସି ହସି ଦେଖ

ନୟନ ରେ ଭରି

ଶରତ ର ଶୋଭା କି ମନୋହର ।


ପିଇନେ ସକଳ

ସୁଷମାର ସୁଧା

ଶ୍ୱେତ କାଶବନ ଅଟେ ବିଚିତ୍ର ।


ଶତ ବିଭବ ର

ମୁକ୍ତ ଅଛି ଦ୍ୱାର

ଶତ ସୁଷମା ର ଖଣି ରେ ଭରି ।


ଲୁଠିନେ ସକଳ

ମଧୁ ପଳ ପଳ

ଶାରଦୀୟ ଏ ଭୁବନୁ ତାହାରି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational