Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Lalita Jena

Inspirational

3  

Lalita Jena

Inspirational

ଧନ୍ୟ ଜନ୍ମ ଭୂମି ମୋର

ଧନ୍ୟ ଜନ୍ମ ଭୂମି ମୋର

1 min
516



କି ସୁନ୍ଦର ଆହା ମୋ ଭାରତ ଭୂଇଁ ଲୋ

ଯେଉଁ ଠାରେ ଗଙ୍ଗା ବହେ

ବୀର ପୁରୁଷଙ୍କ ବୀର ଭୂମି ଇଏ

ମୋ ଦେଶ ତ କଥା କହେ ।

କେତେ ଅବତାର ନେଲେ ଏ ପୂର୍ଣ୍ଣ ମାଟିରେ

ରାମ କୃଷ୍ଣ ଯୀଶୁ ବୁଦ୍ଧ

ସିରିଡ଼ି ରେ ସାଇ ଅବତାର ନେଲେ

ଓଡ଼ିଶା ରେ ମହାଦେବ ।

ସୂର୍ଣ୍ଣ ପରି ଦିଶେ ମୋ ଧରିତ୍ରୀ ମା ଲୋ

ଦିଶୁ ଥାଏ ମନ ଲୋଭା

ପଥରରେ ଅଙ୍କା କେତେ କୀର୍ତ୍ତି ଆଜି

ଗିରି ବୁକେ ପାଏ ଶୋଭା ।

ଅତୀତ ଗୌରବ ମନେ ପଡେ ଆଜି

ଗିରୀ ଵୁକେ ପାଏ ଶୋଭା

ଫୁଲ ଫଳ ଭରା ସବୁଜ ବନାନୀ

ହସେ ମୋ ଧରଣୀ ରାଣୀ ।

ଆମ ପରମ୍ପରା ଆମରି ପରବ 

ସବୁଠୁ ମହାନ ପୁଣି

ଅତୀତ ଗୌରବ ମନେ ପଡେ ଆଜି

ମୋ ସାଧବ ପୁଅ ର କଥା ।

ହିମାଳୟ ପର୍ବତ ଆକାଶ ଛୁଇଁଛି

ଗର୍ବେ ଟେକି ଅଛି ମଥା

ଏଇ ମା କୋଳେ ଜନମି ଥିଲେ ଲୋ

କେତେ ଯେ ବୀର ମାନ ।

ମାଟି ମା ଟେକ ରଖିବା ପାଇଁକି

କରିଲେ ଜୀବନ ଦାନ

କାହିଁ କେତେ ଯୁଗ ଇତିହାସେ ଲେଖା

ଏଇ ମୋ ଭାରତ ଭୂଇଁ ।

ମୋର ଭାରତ ମହାନ ସେତ

ତା କୋଳେ ଜନମ ହୋଇ

ମୋର ଗର୍ବ ରେ ଆଜି ମୋ ଫୁଲି ଉଠେ ଛାତି

ରହୁ ଆଜି ମୋ ଦେଶ ପ୍ରୀତି ।

ଆଜି ରହୁଥାଉ ସଦା ମୋହରି ହୃଦୟ

ମୋର ଗୁରୁ ଗୁରୁଜନ ଭଳି

କଳା ସଂସ୍କୃତିର ମୋ ଦେଶ ଅଟଇ

ବାର ମାସେ ତେର ପର୍ବ ।

ବିଶ୍ଵ ପରିଚିତ ମୋ ଜଗନ୍ନାଥ ଧାମ

ଆମ ଓଡିଆଙ୍କ ଗୌରବ

ଏଠି ହିନ୍ଦୁ ମୁସଲିମ ଶିଖ ଆମେ ପରା ସବୁ

ହୋଇବା ସଭିଏଁ ଭାଇ ଭାଇ ।

ରାଗ ରୋଷ ହିଂସା ପାସୋରି ଦେବାରେ

ଆମେ ସଭିଏଁ ଏକ ହେଇ

ଏଇ ଜଗତ ଦେଖିବ ଆମରି ମିତ୍ରତା

ଆମେ ରଖିବୁ ଦେଶର ଟେକ

ଯେତେ ଦିନ ଥିବ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଚନ୍ଦ୍ର ତାରା

ଆମ ଭାରତ ରହିବ ଏକ ।


 


Rate this content
Log in