Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Lalita Jena

Others

3  

Lalita Jena

Others

ଦୁହିତା ଜନମ ଦୁଇ କୁଳ କୁ

ଦୁହିତା ଜନମ ଦୁଇ କୁଳ କୁ

1 min
47



ଜନମିଲା ଦିନେ ଯେଉଁ ଘରେ ଝିଅ

ଜଳିଛି ଏନ୍ତୁଡି ନିଆଁ

ଦିନେ ଛାଡ଼ି ଯିବ ସେଇ ଆପଣ ଘରକୁ

ଛାଡ଼ି ମୋହ ମାୟା ଗାଁ ।

ଦିନେ ସବାରି ଉଠିବ ବାପଘରୁ ତାର

ଶାଶୁ ଘରୁ ଯିବ କୋକେଇ

ଏ ଝିଅ ଜନମ ଟି ଦୁଇ କୂଳକୁ ଲୋ ମା

ବିଧାତା ର ଖେଳ ଏଇ ।

ଦିନେ ଜନମ କରିଲା ଅନ୍ତ ଚିରି ଯିଏ

ହୋଇଗଲା ସାତ ପର

ପାଲି ନାଲି ସିଏ ମଣିଷ କରିଲା 

କରିଦେବ ଦିନେ ଦୂର ।

ଶାଶୁ ଘର ଯିବ ଅଲି ଅଳି ଝିଅ

ଗଢ଼ିବ ନୂଆ ଦୁନିଆ

ଶାଶୁ ଶଶୁର ଓ ନଣନ୍ଦ ଦିଅର

ହସାଇବ ନୂଆ କନିଆ ।

ପରକୁ ଆପଣ କରିନବ ଝିଅ

କେତେ କେତେ ସେବା ଦେଇ

ରନ୍ଧା ବ ଢା ଠାରୁ ଘର କାମ ଯେତେ

ପାଦ ସେବା କରି ନେଇ ।

ଜନ୍ମ ଦିଏ ଯିଏ ପାଏ ନାହିଁ ସେବା

ସାଇତି ରଖେନି ଘରେ

କେତେ ଯା ନି ଯୌତକ ବିଦା କରିଦିଏ

କେତେ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ କରେ ।

କାନ୍ଦି କାନ୍ଦି ଯାଏ ସେଇ ଅଲ୍ଲି ଅଳି ଝିଅ

ବସି ବାପଘର ସ୍ମୃତି ଭାଲେ

ଅତି ଗେଲ ବସରରେ ବଢିଥିଲା ସିଏ

ତାର ବାପା ବୋଉ କୋଳେ ।

ଆଜି ଯିଏ ଝିଅ ଦିନେ କାଲି ସିଏ ବୋହୂ

ଏତ ଝିଅ ଙ୍କ କରମ ଏଇ 

ସେତ କରମ ଆଦେରି ରହେ ଶାଶୁଘରେ

ଆଖି ଲୁହ ପିଇ ପିଇ ।

ରାତି ଦିନ ଝିଅ କେତେ କରଇ କର୍ତ୍ତବ୍ୟ

ସେ ପରା ବିନା ସ୍ୱର୍ଥ ରେ

ସେଠି ସଭି ଙ୍କ ମନକୁ ତୋଷି ନେଉଥାଏ

ଆଜି ମିଛ ଏ ରଙ୍ଗ ମଞ୍ଚରେ ।

ଏ ବିଧାତା ଗଢିଛି ସେତ ଝିଅକୁ ଏମିତି

ଅଷ୍ଟଭୂଜା ନାମକୁ ଦେଇ

ତଥାପି ଲୋ ଝିଅ ଆଜି ନିନ୍ଦା ପାଏ କାହିଁ

କର୍ମେ ଲେଖିଅଛି ବହି ।

ବଟ ବୃକ୍ଷ ପରି ତୁ ହେଇବୁ ଝିଅ ଲୋ

ଦୁଃଖ ସୁଖ ସହି କେତେ

ଦୁହିତା ଜନମ ଦିକୁଳକୁ ଲୋ

ପଦେ କହୁଅଛି ତତେ ।



Rate this content
Log in