Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Krishna Samantaray

Tragedy

3  

Krishna Samantaray

Tragedy

ଧ୍ୱଂସର ବିଭୀଷିକା

ଧ୍ୱଂସର ବିଭୀଷିକା

1 min
9


ହେ ଈଶ୍ବର ! ଥରେ ଦେଖିବ ଆସ

ତୁମେ ନିଜେ ସୃଷ୍ଟି  କରିିିଥିବା ଏ ସୁନ୍ଦର ପୃୃୃଥିବୀ ଆଜି     

କେତେ ବଦଳି ଯାଇଛିି,

ନିଜେ ସଜେଇ ଥିବା ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସାତଟି ରଙ୍ଗ ଆଜି    

ବିଲୀନ ଦିଶୁଛି,

ଏ ଧରଣୀ ଧରା ଆଜି ମଳିନ ପଡିିିଛିି,

ଭଲ ପାାଇବାର ନାଁ ଏଠି ପ୍ରତାରଣା ହୋଇଛି,

ତ୍ୟାଗ ନାମରେ ଚାଲିଛି ଏଠି  ସ୍ୱ୍ବା୍ର୍ଥପରତା ସ୍ୱ୍ବା୍ର୍ଥପରତା ।


ହେ ଈଶ୍ବର! ଥରେ ଦେଖିବ ଆସ ତୁମେ ରହୁଥିବା ତୁମ ମନ୍ଦିରକୁ

ଦର୍ଶନ ନାମରେ ଚାଲିଛି ଏଠି ଲୁଣ୍ଠନ,

ଆଶ୍ରୀବାଦ ନାମରେ ଚାଲିଛି ଏଠି ବ୍ୟଙ୍ଗ ପ୍ରବଚନ,

ପ୍ରସାଦ ନାମରେ ଚାଲିଛି ଏଠି ଶୋଷଣ ।


ହେ ଈଶ୍ବର ! ତୁମେ ଥରେ ଦେଖି ଯାଅଈଶ୍ୱର

ହେ ଈଶ୍ବର ଥରେ ତୁମେ ଦେଖି ଯାଅ ଏ ସବୁଜ ବନାନୀ ପରିିିବେଶକୁ,

ବୃକ୍ଷ ରୋପଣ ନାମରେ ଚାଲିଛି ଏଠି ଚେର ଛେଦନ,

ଶସ୍ୟ ଶାମଳିତ ସବୁଜ ବନାନୀ ଆଜି ପାଲଟିଛି ଧ୍ୱଂସର ପରିବେଶ,

 ଏଠି ଅମ୍ଳଜାନ ନୁହେଁ ଅଙ୍ଗାରକାମ୍ଳ ଲେଖୁଛି ମୁତ୍ୟୁ ର ରହସ୍ୟ ।


ହେ ଈଶ୍ବର ! ଥରେ ତୁମେ ଦେଖିଯାଅ ଏ ସୁନ୍ଦର ପରିବାରକୁ

ଆଜି କେମିିିତି ଭାଙ୍ଗି ଛିନ୍ ଭିନ୍ ହୋଇଛି,

ସ୍ନେହ, ଶ୍ରଦ୍ଧା, ଭଲ ପାଇଵାରେ ଵିିତୁଥିବା ସମୟ ଆଜି କେମିତି ଅଟକି ଯାଇଛି,

ସମ୍ପର୍କର ମୂୂଲ୍ୟଵୋଧ କେତୋଟି ଅକ୍ଷରରେ ସୀମିତ ହୋଇଛି ।


ହେ ଈଶ୍ୱର ! ଧ୍ୱଂସ କରିିଦିଅ ଏ ସ୍ୱ୍ବା୍ର୍ଥପରତାର ସମାଜକୁ

ଆଉ ଥରେ ଥାପି ଦିଅ ସ୍ନେହ, ପ୍ରେମର ମନ୍ତ୍ର,

ଫୁଟାଇ ଦିଅ ହସ ଖୁସିର ଗୋଲାପ,

ହେ ଈଶ୍ୱର ତୁମକୁ ଶତ ଶହ ନମସ୍କାର

ଶତ ଶହ ନମସ୍କାର ।


Rate this content
Log in