Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Nirmala Nayak

Classics

3  

Nirmala Nayak

Classics

ଦେବତାଙ୍କୁ ମିନତୀ

ଦେବତାଙ୍କୁ ମିନତୀ

2 mins
76



ମହାଶୟ,

ମହୋଦୟ....

ପ୍ରଭୁ ପ୍ରଭାକର

ଏ ପୃଥିବୀର

"ସକଳ ଶକ୍ତିର ଆଧାର"

ଆଦିମ କାଳରୁ

ଆଲୋକ ଜ୍ୟୋତିରେ

ଭସ୍ମ ହୁଏ ----

ଜୀବାଣୁ..କୀଟାଣୁ..

ହେ ପ୍ରଭୁ ଦିବାକର

ତଵ ଜ୍ୟୋତିଷ୍କରେ

'ଏ କରୋନା' କୁ ଭଷ୍ମକର |

ମହା ପ୍ରଳୟଙ୍କର

ପ୍ରଭଞ୍ଜନ, -- "ମହାବୀର ହନୁମାନ ଜନକ "

ତୁମର ଝଡ.. ଝଞ୍ଜା

ବତାସର ସ୍ରୋତେ

ଉଡାଇ ଦିଅ ---"କରୋନା ର ପ୍ରକୋପ" |

ସମ୍ମାନୀୟ,

       ସ୍ଵର୍ଗବାସୀ ଇନ୍ଦ୍ରଦେବ !

       ତୁମର ପ୍ରିୟ ପୃଥିବୀବାସୀଙ୍କୁ

       ଥରେ ଚକ୍ଷୁଫେଡ଼ି ଦେଖ

       ପୃଥିବୀରେ ପଡିଛି ଘୋର ବିପଦ |

        ଦୟାକରି ମୁଷଳ ଧାରାରେ

        ବର୍ଷି ଯାଅ - ସେ ବର୍ଷାର ଜଳରେ

       ଭାସିଯାଉ- "ଏ ମହାମାରୀ କରୋନା"

ମାଧବ--ମଧୁସୂଦନ

ଦ୍ରୌପଦୀର ସଖା !

ଧୃତରାଷ୍ଟ୍ର ସୁତ

ବସ୍ତ୍ରହରଣ ସମୟେ

ପ୍ରଭୁ ତୁମେ ବସ୍ତ୍ର ଦେଇ

ଦ୍ରୌପଦୀର ଲଜ୍ୟା ନିବାରଣ କଲ |

ତୁମ ସୃଷ୍ଟିର

ସଖା ହୋଇ

"କରୋନା ଭୁତାଣୁ"

ସ୍ପର୍ଶ ନିବାରଣ

ବସ୍ତ୍ର ଦେଇ- ଘୋଡାଇ ରଖିଦିଅ

"କରୋନା" କବଳରୁ ମୁକ୍ତି ଦିଅ l

****

ନନ୍ଦସୁତ

ଯଶୋଦା ନନ୍ଦନ ;

ଗିରି ଗୋବର୍ଦ୍ଧନଧାରୀ |

କୁନ୍ତି ଙ୍କ ସନ୍ତାନ

ରାଧେଙ୍କ କଷ୍ଟ

ସହି ନ ପାରି

'ନକୁଳ', 'ସହଦେଵ'

ଉପଲବଧିରେ

ଦୂରକର ---

"ଏ କରୋନା କଷ୍ଟ"

ପ୍ରଭୁ ଚକ୍ରଧର

ଅମାନିଆ----

ଅଭିମନ୍ୟୁ --ଅର୍ଜୁନ ସୁତ l

ଗୁରୁଶ୍ରେଷ୍ଠ... ମାମାଶ୍ରୀ

  ଦ୍ୱାରିକାପତିଙ୍କ "ଶିଷ୍ୟ" |

'ଚକ୍ରବ୍ୟୁହ' ରେ ଫଶିଗଲେ

ମଧ୍ୟମ ପାଣ୍ଡଵ ସୁତ |

ଚକ୍ରାୟୁଧ ହୋଇ

'କପଟ' କରି - ଦେଲାନାହିଁ "ଜୀବନ୍ୟାସ"

ପ୍ରାଣ ବାୟୁ ହଜିଗଲା

ଏ ମହି ମଣ୍ଡଳେ |

ଆଜି ଏ ବିଶ୍ୱବାସୀ --

'କରୋନା' ର ଚକ୍ରବ୍ୟୁହରେ

ଆବଦ୍ଧ ହୋଇ

କରୁଛନ୍ତି--- ଚିତ୍କାର....

ହେ ପ୍ରଭୁ ଚକ୍ରାୟୁଧ...

ରକ୍ଷାକର... ରକ୍ଷାକର...

ଅର୍ଜୁନ ସଖା

ବାସୁଦେବ

ସଖା ରୂପେ

କୁରୁକ୍ଷେତ୍ର ଯୁଦ୍ଧରେ

ସାରଥି ହେଲ  |

'କପଟ' କରି-- ଧର୍ମପକ୍ଷେ ଯୁଦ୍ଧ କଲ |

(କପଟ ଥିଲା ତୁମର)କହୁଥିଲ -- "ଧର୍ମର ହେଉ ଜୟ"

କପଟ କରି ସଖାକୁ

ଧନୁର୍ଦ୍ଧାରୀର ପରିଚୟ ଦେଲ l

ଆଜି ପ୍ରଭୁ ସେହି 'କପଟ' ର

'ମନ୍ତ୍ରଜ୍ଞାନ' ଦେଇ

ତୁମ ସୃଷ୍ଟିର ଦ୍ୟିକର ଙ୍କୁ

"ଅସ୍ପୃଶ୍ୟ କରୋନା" କୁ ଦୂରକର |

ହେ ପ୍ରଭୁ ଦ୍ୱାରିକାନାଥ !

ତୁମରି ସ୍ପର୍ଶରେ

ଲୀନ ହେଲା

"କୁବଜାର କୁହ"

ଏ ବିଶ୍ୱ ପାଇଁ

କର ଟିକେ ସ୍ପର୍ଶ

"ମହାମାରୀ କରୋନା"

ଭସ୍ମ ହେଉ....ଲୀନ ହେଉ....

"ଏ ଭୟଙ୍କର"

ଏ ପ୍ରଳୟଙ୍କର ---"କରୋନା"

ଏ ବିଶ୍ୱର କଲ୍ୟାଣ ସକାଶେ l   



Rate this content
Log in