Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lokanath Rath

Inspirational

3  

Lokanath Rath

Inspirational

ଡିସେମ୍ବର

ଡିସେମ୍ବର

1 min
209


ଧୀରେ ଧୀରେ ଦିନ ଗଡି ଚାଲିଛି 

  ଚାପି ଚାପି ଡିସେମ୍ବର ପାଦ ରଖୁଛି  

ତାର ଏବେ ମନେ ପଡି ଯାଉଛି 

 ଆହା ! ଦିନ କାଳ ସରି ଆସୁଛି |


ଜାଣିଛି ସିଏ ସମୟର ସବୁ କଥା 

 ତାର ଏହି ଦିନ ସବୁ ସରିଯିବ  

ସମୟ ରଚିଛି ଏହି ସବୁ ଖେଳ 

 ଓହୋ !ଏହି ବର୍ଷ ସିଏ ଚାଲିଯିବ |


ଦେଖୁଛି ଖାଲି ଆଖି ମେଲି ସିଏ 

  ସଭିଙ୍କ ମନରେ ଆନନ୍ଦ ଆଉ ଉତ୍ସାହ  

ତାକୁ ଡିସେମ୍ବର ବୋଲି ଜାଣି ସବୁ 

  ହାୟରେ ! ଭାଙ୍ଗିଛନ୍ତି ତାର ପ୍ରତି ମୋହ |


ଆସିବ ଜାନୁୟାରୀ ହେବ ନୂତନ ବର୍ଷ 

  କରିବେ ସଭିଏଁ ତାହାର ସ୍ୱାଗତ  

ସେଥିପାଇଁ କରନ୍ତି ସବୁ କେତେ ଆୟୋଜନ 

 ତଥାପି !ଦେଖୁଛି ଡିସେମ୍ବର ଏହି ସତ |


ମାସର ଶେଷ ଦିନ ଯେବେ ହେବ 

 ଆଉ ଡିସେମ୍ବର ବିଦା ହୋଇ ଯିବ  

ସ୍ୱାଗତମ ସ୍ୱାଗତମ ଜାନୁୟାରୀ ହୁରି ପଡିବ 

 ହା ହା !ନୂଆ ବର୍ଷ ଆରମ୍ଭିବ |


ସେବେ ସଭିଏଁ ତାକୁ ଭୁଲି ଯିବେ 

 ଡିସେମ୍ବର ହେବ ପୁଣି ଏକ ଅତୀତ  

ନୂତନ ବର୍ଷର ନୂଆ ଆଶା ଭିତରେ 

  ହଁ ହଁ ଜାନୁୟାରୀର ହେବ ସ୍ୱାଗତ |


ଆଉ ଲୁଚି ରହି ଏହି ଡିସେମ୍ବର 

 କରିବ ଅପେକ୍ଷା ପୁଣି ଏହି ସମୟରେ  

ଗଣୁଥିବ ଦିନ ମାସ ସିଏ ସବୁ 

 ନାଁ ନାଁ ! ଆସିବାକୁ ଆଗାମୀ ବର୍ଷରେ |



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational