Priyaranjan Biswal

Abstract Tragedy Others

3  

Priyaranjan Biswal

Abstract Tragedy Others

ଦାଦନ

ଦାଦନ

1 min
191


 

ଭୋଟ୍ ଦେଇ ମୁଁହିଁ ଚିନ୍ତା କରିଥିଲି

ଓଡିଶା ହୋଇବ ନବୀନ।

ଦୁଃଖ ମୋର ସବୁ ଦୂରିଭୁତ ହେବ

ମିଳିବ ସୁଖର ଜୀବନ।

ସୁଖ ବଦଳରେ ପ୍ରତିକ୍ଷଣେ ଏଠି

ମିଳିଲା ଦୁଃଖର ସନ୍ଧାନ।

ଦୁଃଖ ସାଗରରୁ ପାରି ହେବା ପାଇଁ

ଖଟୁଛି ଆଜି ମୁଁ ଦାଦନ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract