Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jagannath Barik

Comedy

3  

Jagannath Barik

Comedy

ବୃଥା ସପନ

ବୃଥା ସପନ

1 min
328


ଅଣ୍ଡା ଟୋକେଇଟି ମୁଣ୍ଡରେ ଧରି

ପାର ନାନୀ ଯାଏ ବେପାର କରି ।


ସତର ବୟସୀ ତନୁ ପାତଳି

ଅଙ୍ଗେ ଯଉବନ ଉଠୁଛି ଝଳି ।


ବାଟେ ଚାଲୁ ଚାଲୁ ଭାବଇମନ

କଳପନା କରେ ସୁଖ ସପନ ।


ଅଣ୍ଡା ବିକି ନିତି ସଞ୍ଚିବି ଧନ

ଦିନୁ ଦିନ ବିକ୍ରି ହେବ ବର୍ଦ୍ଧନ ।


ଲକ୍ଷେ ଅଣ୍ଡା ମାସକରେ ଵିକିଵି

ସ୍ଥାୟୀ ଭାବେ ଦୋକାନଟେ କରିବି ।


ସହରରୁ ଅଣ୍ଡା କିଣିବି ଯାଇ

ଅଣ୍ଡା ଗୋଦାମଟେ ଦେବି ବନାଇ ।


ଟାଟା ଏ ସି ଗାଡ଼ିଟିଏ କିଣିବି

ଡ୍ରାଇଭର ପିଲା ଜଣେ ରଖିବି ।


ଦିନେ ସବୁ ଅଣ୍ଡା କିଣି ଆଣିବି

ଚଢ଼ା ଦରେ ସବୁ ବିକ୍ରି କରିବି ।


ଡିହ କିଣି ଖଣ୍ଡେ ଘର କରିବି

ସୁନ୍ଦରିଆ ବର ବାହା ହୋଇବି ।


ଛୁଆ ପିଲା ମୋର ହେବେ ଜନମ

ହସୁଥିବ ଘର ସରଗ ସମ ।


ସୋଫା ପରେ ବସି ହୁକୁମ ଦେବି

ଚାକରଙ୍କୁ କାମେ ଲଗାଇ ଦେବି ।


ପୁଅ ଝିଅ ମୋର ହୋଇଲେ ମେଳି

ନିତି କରୁଥିବେ ଝଗଡ଼ା କଳି ।


ଦିନେ ରାଗି ଯାଇ ରୁଷି ବସିବି

ଯିଏ ଡାକିଲେ ବି ଜମା ନଯିବି ।


ଏତିକି ବେଳରେ ବଡ଼ ପୁଅଟି

ହାତ ଧରି ମୋତେ ଟାଣୁ ଥିବଟି ।


ରାଗରେ ତାହାର ହାତକୁ ଛାଟି

ନାଇଁ ମୁଁ ଯିବିନି କହି ଦେବିଟି ।


ଏତେ କହୁ ହଲି ଗଲା ତା ମୁଣ୍ଡ

ଅଣ୍ଡାଝୁଡି ପଡ଼ି ହୋଇଲା ଗୁଣ୍ଡ ।


ଘଡ଼ିକେ ସପନ ଗଲା ମିଳାଇ

ବୃଥା ସପନକୁ ଦେଖନା କାହିଁ ।


ସପନ ଦେଖିଲେ ହେବ ହୀନସ୍ଥା

ଦେଖିଲେ ଯେମିତି ପାର ଅବସ୍ଥା ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy